Ga naar inhoud

fotobewerkingsprogramma


keestramper

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een foto programma wat aansluit aan mijn wensen. Liefst een freeware programma als dat goed werkt en anders een betaalde versie. Ik gebruik nu Windows photo viewer.

 

Als ik een enkele foto wil bekijken is dat geen enkel probleem en werkt het goed.

 

Als ik echter in mijn Samsung Galaxy S7 Edge in mijn map met images kijk dan zie ik een lange lijst met foto's alleen ik zie geen plaatjes maar nummers en gegevens wanneer ze gemaakt zijn. Als ik dan op zo'n foto klik dan zie ik wel de foto maar verder spoelen kan weer niet. Zo kan je niet snel zoeken.

 

Ik wil dus als in via DCIM in mijn map Camera kijk een lijst zien met foto's en dan liefst een afbeelding van de foto zodat je heel snel kan zoeken en geen lijst van nummers.

 

Is er een programma waarmee dat snel kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keestramper,

 

ik heb je vraag even verplaatst naar dit onderdeel omdat je vraag niet echt gaat over het bewerken van foto's, maar eerder het werken met je fotobestanden op je Galaxy.

(in Windows zou ik zeggen: het gaat erover hoe jij je foto's in je Verkenner te zien krijgt en hoe je ze kan beheren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, keestramper zei:

Ik ben op zoek naar een foto programma wat aansluit aan mijn wensen. Liefst een freeware programma als dat goed werkt en anders een betaalde versie. Ik gebruik nu Windows photo viewer.

 

Als ik echter in mijn Samsung Galaxy S7 Edge in mijn map met images kijk dan zie ik een lange lijst met foto's alleen ik zie geen plaatjes maar nummers en gegevens wanneer ze gemaakt zijn. Als ik dan op zo'n foto klik dan zie ik wel de foto maar verder spoelen kan weer niet. Zo kan je niet snel zoeken.

 

Ik wil dus als in via DCIM in mijn map Camera kijk een lijst zien met foto's en dan liefst een afbeelding van de foto zodat je heel snel kan zoeken en geen lijst van nummers.

 

Is er een programma waarmee dat snel kan?

 

Hmmmmm, je vraag is onduidelijk. Wil je nu software om op je computer naar de foto's van je smartphone te kijken of software om foto's op je smartphone te bekijken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nu doe is het volgende: Ik ga naar Deze Computer en zoek dan de telefoon op en dan ga ik naar DCIM en dan camera en dan wil ik de foto's bekijken.

Op dat moment neemt windows foto viewer het over en dan zie ik een lijst met bestanden en nummers maar ik kan niet de foto zelf zien. Dat kan pas als ik een bestand verder open. Als ik dan een specifieke foto zoek dan ben ik wel even bezig omdat ik ze allemaal een voor een moet openen.

 

Wat ik zou willen is dat ik niet een lijst met bestanden te zien krijg maat een lijst met fototjes zodat ik gelijk zie van welke ik moet hebben. Ik wil ze niet bewerken

 

Nu zie ik dus een neutraal plaatje met er onder b.v.

20140223_103433_6

JPEG Afbeelding

1,52MB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je goed begrijp, zit je in Windwows verkenner en krijg je gewoon de cijfers te zien. Je wil de plaatjes-zelf zien

 

Als ik juist zit is dit de oplossing:

1. klik op Beeld image.png.6f162875d3a049b294d5c25da5afcecd.png

 

2. Klik dan op kleine/normale of grote pictogrammen   voorbeeld:  image.png.b1c4ba21bddd7a14a39285d13d034378.png

 

en je hebt wat je wil.

 

ps: als ik juist zat verplaats ik je vraag terug naar Windows waar het dan thuishoort :)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.