Ga naar inhoud

Windows 10 back-up geeft foutmeldingen


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo droske,

 

Van je reactie was ik behoorlijk geschrokken, waant ik was ervan overtuigd alles goed gedaan te hebben.

 

Heb toen heel lang gezocht, helaas niet kunnen ontdekken.

 

Toen ben ik alles gaan verwijderen en opnieuw beginnen.

Op een gegeven moment kwam ik erachter, dat ik vergeten was het bestand op te slagen.

 

Toen ik verder ging kwam ik bij het instellen van de filter op blz. 29 erachter dat ik de eerste drie regels

(NTUSER.DAT enz.) miste en ben toen gestopt, want ik zag het niet meer zitten.

 

Vandaag heb ik verschillende afspraken en kan niet direct reageren.

 

Groetjes

Margret

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo droske,

 

Aangezien er geen reactie meer komt, neem ik aan dat ik het verprutst heb.

 

Will alleen maar zeggen:

Dankjewel voor je hulp. Wens jou het beste en sluit het topic maar af. Ik zie wel wat ik doe.

(Vind het jammer van mijzelf dat ik af en toe te vlug klik en daardoor in de problemen kom.)

 

Groetjes

Margret

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een misverstand. Ik ging van de veronderstelling uit dat je de instellingen aan de hand van de handleiding nog eens opnieuw zou uitvoeren.

 

Heb je de externe harde schijf al de schijfletter Z gegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo droske,

 

Sorry, dat is dan echt een misverstand.

 

Nadat ik het laatste bericht gestuurd had, heb ik niets meer gedaan.

Ik was ook even een paar dagen tussenuit.

 

Als ik de externe harde schijf de letter Z geef, moet ik dan alles - volgens de handleiding - opnieuw doen?

 

Groetjes

Margret

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het laatste screenshot toonde aan dat er niets (meer) ingesteld is in FreeFileSync.

Dat wil dus inderdaad zeggen dat je de gewenste instellingen opnieuw moet doen. Doe dat aan de hand van de handleiding. Neem er je tijd voor!

Ik stel voor dat je na het instellen een afbeelding toont van het openingsscherm van FreeFileSync. Zo kan ik voor u even nakijken of je op de goede weg bent.

Pas wanneer je instellingen goed bevonden worden doe je een eerste "Vergelijking". Ook daarvan kun je me een afbeelding tonen ter controle. Dat mag dan om privacy redenen via een pb.

Van zodra ik er vanuit kan gaan dat alles oké is, kun je een eerste "Synchronisatie" uitvoeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus de inhoud van je externe harde schijf.

Wat staat er in de map Toshiba laptop. Toon dat eens om te zien of je daar mappen voor freeFileSync hebt staan en zo ja, wat zit daar al in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.