Ga naar inhoud

Hard Disc verwisselen


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Theo2602 zei:

In de laptop is inderdaad Sata aansluiting,

Natuurlijk is dat een SATA aansluiting.

 

3 minuten geleden, Passer zei:
1 uur terug, Theo2602 zei:

In de laptop is inderdaad Sata aansluiting, en ik kan mijn tweede drive uittrekken en dat proberen

doe dat zo - en kijk wat het geeft. (ik bedoel: als je laptopschijf nog goed is, zal de verkenner ze na het opstarten wel herkennen)

succes!

Dat hebben we hem beide al gevraagd maar daar is Theo te koppig voor. Hij wil persé met die DOOS werken. Hij wacht op iemand die zijn DOOS doet werken.:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, ik moet gisteravond iets fout hebben gedaan, want nu werkte het wel, en ik heb dus die belangrijke VM bestanden er kunnen afhalen. Hopelijk doet dat nu op de 'nieuwe' laptop wat ik hoop. Ben wel vergeten om van dit ogenblik gebruik te maken om de HD te formateren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef niet voor niets...

 

15 uren geleden, droske zei:

En heb je de kabels echt wel goed ingeplugd. Ik herinner me een foto waarbij ik desbetreffend wel twijfels heb. Zie voedingskabel (brede stekker) in onderstaande afbeelding.

image.png.b12d91212f212f19ad280ef21a1bdb7a.png

 

 

En nogmaals...

 

1 uur geleden, droske zei:

Ik vermoed dat onderstaande afbeelding een foto is van de behuizing van je externe harde schijf.

 

Theo2602.png.4817bb8d7fa2ebc1ef3084667af3ffd7.png

 

 

God mag weten waarom die kabels (zie rode ovaal 1) zo getorst zijn. Dat hoort zo absoluut niet te zijn!!! Slordigheid ten top!

 

De voedingskabel, zie ovaal 2, hoort VOLLEDIG ingeplugd te zijn. En ben je zeker dat de SATA kabel die daar naast ziet er in de goede richting op zit? Het is op de afbeelding niet goed te zien maar als het om een 90° stekker gaat dan zit die er onderste boven op. Dat is iets dat normaal gezien niet kan tenzij de boel geforceerd is.

 

Waarom heb je zo lang gewacht om daar daadwerkelijk werk van te maken? Toch een beetje eigenwijs hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel de morgen weg geweest of zat voor aan de laptop. Ik weet zeker dat ik de kabels goed gestoken had. Nu heb ik echter de 3.5 inch niet enkel afgekoppeld, maar ook verwijderd, zodat ik de HD van de laptop daar niet bovenop legde.

En iets anders dat 'tuinhuisje' is een gebouw van 15 op 4 meter, met living/slaapkamer, keuken en badkamertje. De ouders van de vroegere eigenaar en later mijn dochter met haar vriend woonden daar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.