Ga naar inhoud

mijn packerd bell laptop schijf 100%


henk253

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben het volledig eens met porrelaar.

Ik heb ook al sinds enige tijd gemerkt dat AdwCleaner erg ver gaat en dat je het scanresultaat met kennis van zaken moet analyseren en filteren alvorens de cleaning te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Met AdwCleaner is het echt wel oppassen, het kan bepaalde dingen verwijderen waardoor een ander programma niet meer werkt.

Hier een paar voorbeelden:

 

https://davescomputertips.com/adwcleaner-the-good-the-not-so-good/

 

https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

 

Het beste is om als leek eerst AdwCleaner te laten scannen voor hij/zij de "Verwijder" functie gaat gebruiken.

En voordat je aan de gang gaat altijd eerst zorgen voor een goede back-up.

 

Dus doe met dit antwoord wat je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch bekend dat pups wordt verwijdert inclusief de goede doch ik ben geen voorstander van welke pups ook.

Waarom bijvoorbeeld Printer software die pups bevat installeren terwijl dat totaal niet nodig is?

Volgens mij zijn dat pure controle pups van de fabrikant om alles te weten komen terwijl dat verboden is in Europa.

Ik heb nu geen Windows meer omdat ik met Linux werkt en waarschijnlijk ook zo verder ga doen.

In ieder geval mist ik Windows 10 niet.

Maar normaal gezien kan je ook in ADWCleaner instellen wat mag en niet mag wegdoen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, stegisoft zei:

Maar normaal gezien kan je ook in ADWCleaner instellen wat mag en niet mag wegdoen.

 

Moet je toch wel enig kennis hierover hebben, wat de meeste TS niet hebben. Daarom is een waarschuwing wel op zijn plaats van gebruik niet zomaar een tool om adware of Malware te verwijderen.

En dit is waarop wij proberen te wijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie verdere reactie.

het is bij mij nu op gelost updates zijn geinstalleerd en nu rust op de schijf.

-----------

even terug komen op  AdwCleaner je moet toch ergens op gaan vertrouwen, als je nu zelf al moet gaan bepalen wat goed en slecht is dan word het nog veel erger mer virussen en spyware.

Ik denk dat die grote bedrijven heus wel iets bij in stoppen om te zien hoe jij met hun producten of waar jij naar zoekt in hun update soft ware zetten.

 

Als windows gaat updaten moet je dat ook maar geloven als dat goed en nuttig is.

Dus ik laat AdwCleaner gewoon bepalen wat goed of  fout is maak een backup van of quarantaine

 

Verder kan er een slotje op.

 

Bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, henk253 zei:

even terug komen op  AdwCleaner je moet toch ergens op gaan vertrouwen, als je nu zelf al moet gaan bepalen wat goed en slecht is dan word het nog veel erger mer virussen en spyware.

Bepaalde programma's worden gemaakt als vervolg tools als er verdere stappen ondernomen moeten worden om een pc te ontdoen van malware/adware.

Hier behoord AdwCleaner bij, AdwCleaner is niet gemaakt als wekelijks onderhouds- programma wat vele mensen wel denken.

Dit soort programma's kunnen dan beter onder begeleidingen worden uitgevoerd, maar omdat de meeste mensen eerst via Google gaan zoeken

komen ze dit soort programma's tegen terwijl ze niet eens de werking ervan weten.

Maar ieder is vrij om te doen, maar ik waarschuw alleen dat ze niet raar moeten kijken als het eens mis gaat want niet altijd helpt dan een backup van het programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.