Ga naar inhoud

mijn packerd bell laptop schijf 100%


henk253

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)

  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)

  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)

  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)

  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, henk253 zei:

Ik wou een update 1903 windows 10 installeren maar dat was zo traag, keek ik naar me schijf stond schijf 0 (C:) 100%

Dat betekent niet dat je schijf vol staat maar wel dat ze constant in gebruik is (voor de update).

Dat is ook te begrijpen: als je een update installeert, is dat constant bestanden verwijderen, en nieuwe bestanden op de schijf schrijven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, henk253 zei:

dus ik hoef niks te doen gewoon laten draaien tot update is geïnstalleerd.

yep, gewoon je computer 'laten uitbollen' tot hij wat tot rust komt (hou het ledje in de gaten) - ook nà het installeren van die 1903 gaat nog even van alles binnengehaald en 'op zijn poten gezet' worden.

Geef hem dus gewoon de tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op jouw pc heeft AdwCleaner geen adware gevonden, maar alleen wat voorgeïnstalleerde software.

 

Tegenwoordig moet je goed oppassen wanneer je AdwCleaner gebruikt. Het programma verwijdert sinds korte tijd niet alleen adware, maar ook allerlei programma's die de fabrikant van je laptop (Packard Bell in jouw geval) er op heeft gezet.

Sommige van die programma's kunnen nuttig zijn, zoals Packard Bell Power Management of Lenovo PowerDVD.

Zulke software wordt door AdwCleaner de Preinstalled Software genoemd. Bij die software moet je zelf kiezen welke software jij wilt behouden.

En in sommige gevallen zit AdwCleaner ernaast. Dan wil AdwCleaner software verwijderen die er niet al bij aankoop op stond, maar die jij er zelf op hebt gezet. Hoe kan dat? Dat is dan software die door sommige computerfabrikanten al op de pc wordt gezet. Op jouw pc stond die software niet, maar jij vond die software nuttig en hebt die daarom zelf geïnstalleerd. AdwCleaner zal die software dan toch herkennen als preinstalled software en zal voorstellen om die software te verwijderen.

 

Wanneer jij die preinstalled (= voorgeïnstalleerde) software toch nooit gebruikte, dan kun je het zo laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, porrelaar zei:

En in sommige gevallen zit AdwCleaner ernaast.

Daar bedoel ik mee dat het géén preinstalled software is, maar software die door mijzelf met opzet geïnstalleerd is. Maar diezelfde software is op pc’s van andere fabrikanten wél preinstalled. Daarom wordt die software als preinstalled herkend en zal AdwCleaner voorstellen om die software te verwijderen.

 

Ik zal een voorbeeld geven. Op mijn Asus pc liet ik AdwCleaner draaien. Er werd slechts 1 item gevonden en dat was volgens AdwCleaner preinstalled software. Het ging om de HP Support Assistant. Die software wordt op computers van HP standaard geïnstalleerd. Via dat programma kun je nieuwe drivers krijgen voor de hardware in jouw HP computer. Een nuttig programma dus.

Nu had ik geen HP pc, maar een Asus pc. De software HP Support Assistant had ik zelf geïnstalleerd. Die maakte deel uit van de software voor mijn HP netwerkprinter. 

AdwCleaner ziet die door mij met opzet geïnstalleerde software als preinstalled software en stelt dan ook voor om die software te verwijderen.

 

Daarom moet je de items die in het logje van AdwCleaner onder Preinstalled Software staan, goed bekijken en zelf beslissen welke items verwijderd mogen worden en welke niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.