Ga naar inhoud

zoekbalk windows 10


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden 

Ik wilde vragen hoe ik die zoekbalk van Windows 10 kan verwijderen of kleiner maken . Windows 10 heeft een update gehad maar nu heb je een grotere zoekbalk onderin staan .

En hoe kan ik het pictorgram van Downloads weer onderin de taakbalk terug zetten die is nu verwijderd .

John 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult nu versie 1903 van Windows 10 hebben, en dan heb je opeens zo'n groot zoekvak.

Klik met de rechter muisknop op dat zoekvak.

Het contextmenu opent dan. In dat contextmenu klik je op Zoeken.

Bij jou is op dit moment 'Zoekvak weergeven' geselecteerd, want er zal een vinkje voor staan.

Kies 'Verborgen' of 'Zoekpictogram weergeven'.

image.png.900e3aa35d1ba39ceaea1ecd22717bfa.png

Jij had het pictogram van de map Downloads in de taakbalk staan en die wil je daar terug hebben.

Downloads is al snel te bereiken via het pictogram van de Verkenner dat in je taakbalk staat:

Klik met de rechter muisknop op het pictogram van de Verkenner en klik dan op Downloads.

De mappen Bureaublad, Downloads, Documenten en Afbeeldingen zijn standaard opgenomen in / vastgemaakt aan Snelle toegang. Je ziet ze daarom bovenaan wanneer je rechtsklikt op het pictogram van de Verkenner:

image.png.0ea5448c6555963f8e10944f04f0b8de.png

Als de map Downloads voor jou direct zichtbaar moet zijn in de taakbalk, dan weet ik niet direct hoe dat zou moeten. Daarvoor zul je moeten wachten op de reactie van een ander lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Gebruik je een bepaalde folder heel veel, dan kun je met een omweg deze ook vastmaken aan de taakbalk.

    Klik met je rechtermuisknop op een leeg gedeelte op je bureaublad
    Kies Nieuwe snelkoppeling en blader naar de betreffende map
    Klik op de map Downloads gevolgd door OK
    Druk op volgende en geef een naam en klik Voltooien
    Selecteer de map op bureaublad, klik rechtermuisknop en kies vastmaken aan de taakbalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Theo2602 zei:

Bij mij is pictogrammen niet ingeschakeld, maar ik heb toch een grote zoekbalk.

Juist, en dat is/was nu het probleem van johnnyboy.

 

4 uren geleden, johnnyboy zei:

Windows 10 heeft een update gehad maar nu heb je een grotere zoekbalk onderin staan .

Porrelaar heeft duidelijk uitgelegd hoe dat te wijzigen.

 

718592004_Schermafbeelding2019-09-15om14_08_59.jpg.329802c846c468e54eb00cd9ea215d33.jpg

 

Ik denk dat u het topic niet goed heeft gevolgd/gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.