Ga naar inhoud

Twee problemen met geluid


JDAV

Aanbevolen berichten

Wat jij doet is verkeer en 

Dus cab bestand met de rechtermuisknop op uitpakken klikken of klik op de rose balk uitpakken.

Dan naar de map waar je alle bestanden ziet en daar T15Plmwa.inf klikken.

Want als je alleen T15Plmwa.inf  gebruikt dan vind hij ander bestanden niet en dan krijg je bericht venster dat het systeem de bestanden niet vindt.

 

 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uw bestand upgepakt (in linux) en dan zou je zoals bij jou al deze bestanden moeten zien en dan moet je op T15Plmwa.inf klikken. Bij jou ziet het anders uit maar het principe is hetzelfde.

Als je niet in de map van de bestanden doet dan vind hij de bestanden niet om te installeren.

 

 

test01.png

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Die optie is op je afbeelding wel degelijk te zien.

Ik heb ze gemarkeerd op jouw afbeelding.

 

image.thumb.png.f498bfb6c130769de03264bb27d16c36.png

Dat had ik ook gezien. Het icoontje is echter meer transparant. Ik kan er niet op klikken. Er gebeurt niets. Mijn oprechte excuses als ik dom overkom, ik ben windows 8.1 gewoon. Maar hier kan ik er dus echt niet op klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik de afbeelding beter bekijk zie ik ook de reden.

Het gaat om een cabinet bestand (.cab) en die kan je met de verkenner niet openen.

 

Download en installeer 7Zip.

Gebruik 7Zip om het .cab bestand uit te pakken naar een nieuwe zelfgekozen map.

Ga met de verkenner naar de map met de uitgepakte bestanden en dan moet je daar T15Plmwa.inf klikken zoals stegisoft eerder al aangaf.

Als de installatie ergens een foutmelding geeft, maar er daar dan een afbeelding van en voeg deze toe aan een volgend bericht.

Als de installatie goed verloopt, herstart dan de pc en kijk of het probleem is opgelost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord. Drukke periode geweest, nog steeds eigenlijk. De installatie was succesvol. Vandaag heb ik eindelijk tijd om uit te testen of het daadwerkelijk heeft geholpen. Ik hou jullie op de hoogte. Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.