Ga naar inhoud

Windows geen legitieme versie


divinci

Aanbevolen berichten

ja, de cd zal hij niet nodig gehad hebben, maar de serial wel (als je tenminste een legale versie wil)

 

maareuh.. voor we hier verder gaan: je hebt je vraag ook nog op een ander forum gepost. Beslis eerst even op welk forum je verder wil gaan want het heeft geen zin op twee fronten verschillende dingen door mekaar te gaan doen. (indien je hier wil verder gaan - vermeldt het dan op dat andere forum, dat je 'op een ander forum' verder zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag mijn pc teruggekregen. Kostprijs : 30 euro. Thuisgekomen heb ik ervaren dat mijn probleem nog steeds identiek was. Nog steeds dezelfde popup, geen systeemherstel mogelijk en herstelpunt maken onmogellijk. Winkel daarover gecontacteerd. Heb mijn 30 euro teruggekregen. Maar volgens hen was de Win7 versie wel degelijk legitiem. Zit dus nog steeds met hetzelfde probleem. Zal jammer genoeg toch nog verplicht zijn om de Win7 opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, 'k heb gemerkt dat je op dat andere forum vertelde dat je daar niet meer verder ging - dank voor het besluit.

 

Moest je praktisch van plan zijn een legitieme 7 erop te zetten en nog vragen hebben: stel ze dan maar.

(en: als je het doet: begin dan voor alle zekerheid maar met je schijf te formatteren vooraleer de nieuwe 7 er op te zetten (en overweeg van daarna eventueel de 10 er op te plaatsen, dit kan nog altijd zonder bijkomende kosten)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.