Ga naar inhoud

Windows geen legitieme versie


divinci

Aanbevolen berichten

Mijn kennis op dit terrein is maar beperkt, maar: zie je er op tegen van een clean install te doen en al je progs te herinstalleren?

Zo niet, dan zou ik die dvd er terug in steken (vooraf eventueel de nodige backups maken op een andere schijf/partitie ! - denk aan je mailprog)

booten van die dvd

eerst de schijf / partitie formateren

dan de 7 er terug clean op mèt de goede code.

 

Je moet het baten-kosten-saldo voor jezelf afwegen....

 

(je kan ook nog wel best even wachten op anderen die mogelijk een makkelijker oplossing voor je hebben)

 

edit: enig idee waarom die computerzaak zo iets gedaan heeft??  Als het trouwens zo is, zou ik gewoon teruggaan en het hen vragen...!

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb je de Speccy, link voor mij.

 

En krijg ik nog een antwoord op "heb je er voor moeten betalen".

Want dan zou ik zeker even terug gaan naar dat bedrijf, die heeft je pc gerepareerd.

Ander zou je ze aan kunnen klagen of zelfs naar de politie kunnen gaan.

 Als je ervoor heb betaald behoord het 100% te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Jammer dat ik geen antwoord krijg op de vraag of hij er voor moest betalen?

 

Ook jammer dat hier ook de vraag is neergelegd illage Windows

Ik veronderstel dat ik enkel voor de nieuwe harde schijf heb betaald. Heb nu de pc daarnet teruggebracht naar deze pc winkel. Volgende week weet ik hopelijk meer. Voor de duidelijkheid, deze pc is niet origineel gekocht in deze winkel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, divinci zei:

Voor de duidelijkheid, deze pc is niet origineel gekocht in deze winkel 

Dat zou dan helemaal gek zijn, dat de hersteller jouw originele, legale versie overschreven heeft door een illegale...  (als dit laatste natuurlijk klopt)

Indien je originele versie wèl legaal was, dan zou op de kast van je pc een sticker moeten staan met de (legale) installatiecode ...

(of je zou bij de aankoop een cd/dvd moeten gekregen hebben met de installatie EN de code ervan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Passer zei:

Dat zou dan helemaal gek zijn, dat de hersteller jouw originele, legale versie overschreven heeft door een illegale...  (als dit laatste natuurlijk klopt)

Indien je originele versie wèl legaal was, dan zou op de kast van je pc een sticker moeten staan met de (legale) installatiecode ...

(of je zou bij de aankoop een cd/dvd moeten gekregen hebben met de installatie EN de code ervan)

Dat klopt, ik heb een cd van originele windows. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.