Ga naar inhoud

aansluiting printer op nieuwe laptop


alfa10

Aanbevolen berichten

Waar de printer is aangesloten:

Ga naar printer en klik op eigenschappen van de printer (niet eigenschappen)

Klik dan bovenaan op tab poorten

Uw printer is nu aangesloten op lpt1 en dat moet je veranderen in usb poort

Klik dan op OK

Herstart de laptop of pc en kijk nog eens na of printer op usb poort is aangesloten.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

de desktop is aangesloten op poort: USB001 Canon MP230 series PrinterUSB001 Virtuele printerpoort. Op de nieuwe laptop is bij de poorten geen usb poort beschikbaar. Ik heb de gegevens op de oude laptop eens bekeken en die staat ook in lpt1 en werkt dus wel, ook alle andere gegevens van beide laptops kloppen wel met elkaar. in apparaten is nog steeds een afbeelding van de desktop met een geel uitroepteken en ik kan niet ontdekken waar dit op slaat. Er is iets mis met de communicatie tussen deze twee computers. Kan ik het ergens vinden op de oude laptop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een keer beide computers, dus de desktop met pronter en de nieuwe laptop op poort 1 gezet, maar dat hielp ook niet. Nu dus op de nieuwe laptop en usb poort gezocht maar bij toevoegen  werd hij niet getoond. Moet ik soms op de oude laptop waar het printen nog kan de printer verwijderen en dan gewoon de desktop op usb en dan  de nieuwe op poort 1, want misschien zit die oude verbinding in de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.