Ga naar inhoud

Easeus programma gebruiken


Liha

Aanbevolen berichten

Amai wat een voldoening. Dank zij jullie hulp. Een dikker merci. Voor mij belangrijk ik moet vaak liggend werken wegens een aandoening. Deze laptop is licht en daarom wou ik hem graag updaten. Nu een prachtig beeld Windows 10 en een grote schijf. Thanks voor je hulp. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Gr Liha

F5FC9CF6-DBB7-4AED-A3E5-7FB647B445A1.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad gelukt. Voor mij echt zo fijn. Ja de mededelingen volg ik op gelukkig ken ik iets van pc , maar niet genoeg hè. Nogmaals bedankt nog even foto van de harde schijf zalig om te zien. 😀 Nu kan ik als moderator volop werken op mijn laptop . Ik hou zeker deze website in het oog . Gr Liha

F51A7F26-BEBB-4616-937C-C5ED7949296F.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd: ziet er mooi uit.

 

Wat je eventueel kan doen, is de schijf in 2 of 3 (of meer) partities indelen om bv je systeem (zeg maar je 'C' ) afzonderlijk te houden van andere dingen. 'k Zei wel 'eventueel',

het hangt van je eigen keuze af. (zelf heb ik bv 5 partities naast mijn C. Het 'partitioneren' (indelen) heeft zowel voor- als tegenstanders :).

 

Nog veel succes met je laptop (en je moderatorwerk) !  En misschien nog eens tot later?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.