Ga naar inhoud

Easeus programma gebruiken


Liha

Aanbevolen berichten

Iedere bios is anders - zelf heb ik een Asus bios en jij een Aptio - dus kan ik het je niet stap voor stap beschrijven omdat ik het zelf niet kan uitproberen.

 

maar ik vond dit:

 

To specify the boot sequence:
  1. Start the computer and press ESC, F1, F2, F8 or F10 during the initial startup screen. ...
  2. Choose to enter BIOS setup. ...
  3. Use the arrow keys to select the BOOT tab. ...
  4. To give a CD or DVD drive boot sequence priority over the hard drive, move it to the first position in the list.

Kijk of het je lukt - indien je er niet uit raakt: uit de bios gaan ZONDER de instellingen op te slaan!  (dus kiezen voor Discard ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je moet eerst ook nog Station 0 Partitie 1 verwijderen. Die partitie is al geselecteerd (want blauw) in jouw foto.

Daarna zul je twee Niet-toegewezen ruimtes zien: een van 931 GB en een van 29,8 GB.

Klik dan op de Niet-toegewezen ruimte van 931 GB om die te selecteren. en zet dan de installatie voort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra je een partitie verwijderd hebt, wordt dat "Niet-toegewezen ruimte".

Als het niet mogelijk is om de partitie van 704,8 GB te verwijderen, dan is dan jammer, maar ook weer niet vreselijk. Jij schrijft immers dat je genoeg zou hebben aan 700 GB.

Selecteer dan inderdaad de partitie van 704,8 GB om daarop Windows 10 te installeren.

=======================================================

Als het wél lukt om de partitie van 704,8 GB te verwijderen, dan zie je daarna onder elkaar:

  • Niet-toegewezen ruimte van station 0           931 GB
  • Niet-toegewezen ruimte van station 1            29,8 GB

 

Klik dan op Niet-toegewezen ruimte van station 0     931 GB om die te selecteren. En zet dan de installatie voort. (De knop Installeren of Doorgaan is net niet zichtbaar op je foto. Hij hoort in de rechter benedenhoek te staan.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.