Ga naar inhoud

Gecumuleerde updates voor windows 10 Version 1909 voor x64 gebasserde systemen


Buffalodiehard

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

p38cyq ,Passer,

Ik heb jullie gisteren bij het doorsturen van de scans van HD Tune de verkeerde scans doorgestuurd, mijn verontschuldiging !

Dit zijn de juiste

 

Bij het runnen van de powershell het intypen van "Y" het opstarten , drukken binnen de acht seconde op elke willekeurige toets kom ik terug op

kom ik terug op PS C:\WINDOWS\system32 |

Bestand geschiedenis en back ups gebeuren op verzoke van windows op een Seagate Back up plus Slim Portable Storage van 1TB.

HDTune_Info_________ST500LT012-9WS14.png

HDTune_Benchmark_________ST500LT012-9WS14.png

HDTune_Error_Scan_________ST500LT012-9WS14.png

HDTune_Health_________ST500LT012-9WS14.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske,

 

Ja dat is mijn Packard Bell Easy Note LE met 500 GB HDD en 4 GB DDR 3 Memory. Na jullie laatste tussenkomst  ,in febr 2018 , heeft  het toestel ander half jaar feilloos Windows 10 geupdated , in september de 1909 aanpassing goed doorgevoerd. Sinds januari wou de in hoofding vermelde update niet meer uitgevoerd worden .

Groeten,

Buffalodiehard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die schijf ziet er goed uit.

 

Waarom de chkdsk in jouw powershell niet goed werkt is mij een raadsel.

De schijf is in gebruik en kan inderdaad pas getest worden na een heropstart, zie beneden.

 

Eventueel voer je dit uit in CMD (als admin).

 

Deze check is ietwat fijner (gedetailleerder) dan HD Tune dat werkt met blokken van 190 Mb. 

 

 

KnipselB.JPG.dabb6075b06d73baa189cfc349db3ec1.JPG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, droske zei:

Sorry dat ik even tussen kom.

 

@Buffalodiehard

 

Gaat het om dezelfde pc dan die waar het volgende topic over handelde?

https://www.pc-helpforum.be/topic/69051-windows-10-failure/#comments

Ik denk dat Droske nog op een antwoord wacht - en je antwoord interesseert me ook wel.

(btw: je schijf doet het dus nog goed, maar dat schreef p38cyq reeds :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/3/2020 om 16:33, Buffalodiehard zei:

Passer,

 

Ik heb het topic gelezen en ga voor versie 1 . Gezien het wee uur duurt ga ik het op een rustiger tijdstip doen. Ik hou je op de hoogte

Dat zei je nadat Passer je het advies gaf om Windows te herstellen met behoud van je persoonlijke bestanden en programma's. Dat advies was op dat ogenblik naar mijn mening terecht en is het nog steeds.

 

Ik heb nergens kunnen lezen dat dit ook uitgevoerd is, wellicht omdat men je nadien de hemel op aarde beloofde met Windows Repair All-in_one. Die tool werd eerder op dit forum ook meermaals ingezet doch met teleurstellende resultaten.

 

Voer dus toch dat advies van Passer maar uit maar verwijder eerst Avast GRONDIG van je computer en neem me niet kwalijk dat ik het zeg "Installeer hem NOOIT meer!". Windows beveiliging doet zijn werk prima ZONDER Avast.

https://support.avast.com/nl-be/article/Uninstall-Antivirus-Utility

 

Je bevestigde ook dat het om je Packard Bell pc gaat waarvan we eerder al hebben gezegd dat die eigenlijk niet krachtig genoeg is om alles vlot mee af te handelen. Reden te meer om die pc niet extra te belasten met software zoals Avast, wat je helemaal niet nodig hebt.

Trage pc's zijn gevoelig voor het creëren van fouten bij diverse bewerkingen onder Windows 10 zoals o.a. Windows update zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

P38cyq,

 

Ik heb de cmdprompt als admin gerund en dan de chkdsk instructie ingegeven en bekom net hetzelfde als bij de powershell...zie bijlage

 

Droske,

 

Avast is grondig verwijderd zoals door U voorgesteld . Enkel Avast Driver updater mist een uninstall.exe volgens de commentaar.

Ondertussen heeft Windows 10 Update wel de vereiste 202003 update voor de maand maart gedownload en geinstalleerd !!

Windows all repair in one heeft dus toch een bijdrage geleverd ! Windows Update is weer back in race en daar was het mij om te doen !!

Ik heb ook niet gebruikte programma's via de programma's app verwijderd wat de reactiesnelheid van de computer een weinig positief ten goede komt

We zien weer licht aan het eind van de tunnel......

KnipselB.JPG.dabb6075b06d73baa189cfc349db3ec1.JPG

2020-03-30 (1).png

2020-03-30.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.