Ga naar inhoud

Gecumuleerde updates voor windows 10 Version 1909 voor x64 gebasserde systemen


Buffalodiehard

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 2/4/2020 om 13:14, Buffalodiehard zei:

 

droske,

 

Heb jij nog aanbevelingen? 

Ik raad het gebruik van driver update software ten stelligste af. Als onderdeel van Nero Essentials heb je Nero Backup Drivers staan maar misschien gebruik je het niet en dat is dan goed.

 

Voor Norton Online Backup bestaan er beter alternatieven, maar dat is nogal persoonlijk.

1358533185_PCH005.JPG.2b1d887e92bd8178a9c327ba121d3157.JPG

 

Ik denk dan bv aan SyncBackupFree en FreeFileSync, tenminste als we het hebben over het synchroon houden van je data back-up.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droske,

 

Die Nero software staat op de computer sinds de aankoop. Ik heb die nooit gebruikt. Misschien clean ik die beter op om disk space vrij te maken en de computer minder te belasten. Voor zover ik het begrepen heb is het up to date houden van driver software belangrijk voor de beveiliging van de computer. . Geef me enkele dagen om de computer uit te proberen  en SyncBackupFree en FreeFileSync te vergelijken en ik meld U mijn bevindingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.