Ga naar inhoud

Gecumuleerde updates voor windows 10 Version 1909 voor x64 gebasserde systemen


Buffalodiehard

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

't is mijn (beperkte) ervaring dat dit soort 'vage' fouten het snelst en makkelijkst opgelost worden door een herinstallatie van Windows (mèt behoud van eigen progs en instellingen)

 

Maar we gaan toch even een paar dingen proberen die niet teveel tijd vragen:

 

in je dosshell/powershell (als admin) typ je in: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth  (kan met copy paste)

 

is dit afgelopen dan doe je hetzelfde met de gekende sfc /scannow (let op de spatie of gebruik opnieuw copy/paste

 

Als dit laatste gedaan is, wat wordt er verteld: geen fouten, herstelde fouten of fouten zijn niet te herstellen? (graag de exacte tekst)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

'loopt het programma wat verder': wordt het vollledig utigevoerd (raak je tot 100% ?) - of niet.

 

en (als het volledig uitgevoerd wordt) als je daarna sfc /scannow ingeeft en entert: gebeurt er dan helemaal niets of krijg je een foutmelding? (zo ja: welke?)

 

( o ja: aan je screenhotje merk ik dat jij de laatste windowsversie (bijna) binnenhebt: bijna want je kan die ene dus niet binnenhalen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het opstarten van Windows Powershell verschijnt :

PS C:\Windows\system 32> DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

 

Deployment Image Servicing and Management Tool

Version 10.0.18362.1

Image version 10.0.18363.535

|

als ik dan sfc /scannow  brobeer intevoeren blijft de corsor pinken zoals hierboven getoond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.