Ga naar inhoud

Microfoon


YvanAG

Aanbevolen berichten

Beste,

Niettegenstaande de microfoon op mijn PC (LENOVO) blijkt te werken (zie bijlagen) kan niemand mij horen tijdens een video chatbericht op Messenger. Aan mijn internetverbinding kan het niet liggen want met de tablet werkt alles prima. Wat heb ik fout gedaan of wat ben ik vergeten in te stellen? Dank bij voorbaat voor uw antwoord.

Mvg,

Yvan

Micro_5.JPG

Micro_4.JPG

Micro_3.JPG

Micro_2.JPG

Micro_1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

In sommige gevallen is er een koppeling tussen de camera en de microfoon. Als je een camera aan bood hebt, moet je eens kijken bij de instellingen van deze camera. Mogelijk staat daar ook een instelling voor de microfoon die je nog moet aanzetten. Omgekeerd moet je bij microfoon ook de camera op "aan" zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, wordt niet vermeld bij de camera. Geen idee waarom dat niet het geval is. Als alternatief zou je eens kunnen testen of je alle items bij "microfoon" op "aan" zet, om te bekijken of dit enig resultaat oplevert.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.