Ga naar inhoud

Microfoon


YvanAG

Aanbevolen berichten

Wat mij is opgevallen bij het lezen van dit topic is wat TS zondag om 10.42 uur schreef en liet zien.

Uit onderstaande printscreen zou men kunnen afleiden dat er enkel "geluid uitzending" zou zijn bij "gaming" ?

Moet dat vinkje hier niet verwijderd worden?

Is dat niet eens waard om uit te proberen?

 

ScreenShot023.jpg.1c26873d7d118609dbb98f9adfc32b3f.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, YvanAG zei:

Bij "Windows-hostproces" verandert datum en uur telkenmale ik op jullie website iets bij voeg.

euh... waar zit je? waar merk je dat op?

 

enne:

3 uren geleden, YvanAG zei:

maar wanneer ik een video wil maken, heb ik wel beeld maar geen geluid

heb je  het hier over het OPNEMEN van een video?

Op 4/4/2020 om 16:21, YvanAG zei:

Niettegenstaande de microfoon op mijn PC (LENOVO) blijkt te werken (zie bijlagen)

Je bedoelt dat je dit deed?  >>>  afbeelding.png.58bf2baa04ff084200344d707250a2c9.png

 

want ik dacht plots: we kunnen wel van alles gaan nakijken, maar als de mic stuk is, gaat niets helpen.

heb je de mogelijkheid een ànder mic te gebruiken?

tevens: vind je die mic terug in apparaatbeheer? dan zou ik die ook eens verwijderen en zo de drivers vernieuwen.

(moest je die trouwens niet installeren / is die geïnstalleerd?  - maar misschien is dat bij een mic niet nodig en is dit dus maar een n00bvraag.)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idd over het opnemen van een video. Ik open de app "Camera" en dan heb ik 2 mogelijkheden:

- foto

- video nemen

Bij "video nemen" zie ik dus mezelf voor het scherm zitten echter zonder geluid. Wanneer ik het cameraatje aanklik (niet het fototoestel) wordt er wel opgenomen, kan ik de opname bewaren en nadien afspelen echter ... zonder geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.