Ga naar inhoud

Geen toegang tot map: USB-stick, geen rechten als administrator


Boukje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik dit programma wil downloaden ben ik ook verplicht om het Alvast antivirus software te downloaden. Ik heb al een goed antivirusprogramma, dus ik ga eerst uitzoeken of er een alternatief programma is.

 

Ik heb de usb-stick in alle usb-slots gehad en de muis ook. Muis werkt overal, usb-sticks geeft overal hetzelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reactie

 

@Passer Laatste stap is:

afbeelding.png.1b2b81bc2998c0d940153cf10eec97b4.png

Ik kan dit niet uitvinken.

 

@stegisoft 1e link had ik ook net gevonden.

Manier 1 werkt niet. Meest recente versie van besturingssysteem is al geïnstalleerd

Manier 2 werkt niet om de USB-stick niet bij schijfbeheer gevonden wordt.

 

Zelf nog geprobeerd:

Met rechtermuisknop op USB-station (F:) klikken en formatteren werkt ook niet:

afbeelding.png.f8bccba9228d30fdc271b8dcb8b551f8.png

afbeelding.png.a6710a37adc60d3624465daa68dda9c7.png

 

Bestanden herstellen is niet nodig, ik heb overal een back-up van.

 

De 2e link zal ik nu verder doorkijken.

 

Het probleem zit waarschijnlijk ergens bij de gedeelde mappen:

afbeelding.png.87df8439d0b5da3b0f8f04d7f4df6350.png

 De administrator wordt niet als administrator herkend, waardoor er geen toegang is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier had je op moeten klikken: afbeelding.png.c56ab5af9af4e744137dcbe0c2886fd9.png en de installatie zou begonnen zijn zonder Avast.

maar goed, je hebt Avast nu.

Twee mogelijkheden:

- als je mini partition tool gebruikt hebt (en het niet meer nodig vindt): dan zet je een herstelpunt terug van gisteren of vroeger en wis je (na de reboot) manueel alle Avast mappen in je verkenner

- wil je minitool toch houden, dan kan je Avast gaan verwijderen, maar LET OP : hiervoor gebruik je dan een eigen Avast-uninstaller (of je krijgt problemen)

   dat ding kan je dan hier vinden: https://www.avast.com/nl-be/uninstall-utility

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij daar herkend wordt, betekent dit dat hij nog OK is, en dat het probleem in Windows zit.

 

Kan je eens naar apparaatbeheer gaan? ( rechts klikken op je windowsknop en kiezen voor apparaatbeheer)

daar onderaan heb je dan Universal serial bus controllers. Klik dat eens open zodat we zien wat er in zit

 

Maak eens 2 plaatjes: eentje zonder zo'n stick ingeplugd en eentje mèt zo'n stick ingeplugd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met USB-stick:

afbeelding.png.37dc9c4211f11e65254518d3306529c3.png

 

Zonder USB-stick:

afbeelding.png.4f193dc8a2b1f28ca52f52f186239ebe.png

 

Ik heb de externe harde schijf ook aangesloten om te kijken of deze het nog doet. Deze wordt ook niet gevonden en dat is wel een probleem. Deze gebruiken we om een back-up van de computer te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.