Ga naar inhoud

trage opstart.


Aanbevolen berichten

'k gooi het toch maar even terug open: die Mbam: is dat een proversie of de free? (want als het de pro is, laat je hem beter mee opstarten, trouwens bij de free zou ik het ook maar doen)

enne: praten we over een SSD of over een HDD?

ook nog: je hebt toch geen (opstartbare) dvd of stick in je systeem zitten?

en nu ik bezig ben: die Avast: is dat een Proversie of een free?  (in het geval van de free zou ik die gewoon uninstallen (*) en Windows Defender gebruiken: deze laatste is ook goed genoeg voor huisgebruik (dit laatste: Avast ruilen voor Defender - heb ik zelf een tijd geleden gedaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erwin De Groot

 

Ik denk dat je iets te vroeg tevreden bent met de huidige stand van zaken. Je kunt sowieso nog vooruitgang boeken. Ook legt Passer terecht nog enkele zaken op tafel. We zien graag de bijhorende antwoorden tegemoet.

 

 

Als je het goed vindt dan neem ik je vorige topic eens door om de recente geschiedenis van je laptop op te frissen. Daarna kom ik met mijn conclusie en aanbevelingen.

In afwachting zou ik het op prijs stellen dat je eens het volgende doet:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.