Ga naar inhoud

trage opstart.


Aanbevolen berichten

Ja, leuk hè, die automatische spellingcorrectie... 😄

Natuurlijk mag je een print screen maken, maar gebruik dan wel de toetsencombinatie Alt-Print Screen, zodat alleen het actieve venster van HD Tune wordt opgeslagen.

 

En het kan nog eenvoudiger: als de test helemaal klaar is, en alle blokjes dus een kleur hebben gekregen, dan klik je met de muis op het diskettesymbool. Daarmee kun je het venster van HD Tune als png bestand (afbeelding dus) opslaan in een map naar keuze.

 

image.png.5588db367ae8429526d3fd0c02f3a447.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is verstandig. We zullen dit topic open laten zodat je hier na de herstelling kunt terugkeren om ons je ervaringen met je "nieuwe" laptop mede te delen. Mogelijk heb je dan nog een aantal vragen die je graag beantwoord ziet.

Even vooruitlopend geef ik je de raad om geen extra beveiligingspakket te (laten) installeren. Windows beveiliging (Defender) is tegenwoordig zeer goed. Avast is veel te commercieel geworden en belast je systeem met allerhande broertjes en zusjes. Als je CCleaner terug zou gaan installeren let dan bij het installeren en updaten heee...eel goed op of Avast nestelt zich toch nog op je pc. Dus vinkje weghalen daar waar nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft eigenlijk geen zin om nu nog Avast te verwijderen. Op je (nieuwe) SSD zul je toch een volledige nieuwe installatie moeten doen. Het zou echt niet verstandig zijn om je huidige systeem naar die SSD te clonen.

 

En nu ga ik in mijn tuin werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.