Ga naar inhoud

vreemd probleem (linux)


Gast

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Je moet verbonden zijn via het internet als een hacker in je pc wil zitten (dat ben je niet dus hoe moet hij contact maken).

 

 

Ja weet het niet? maar is nog altijd bezig met de instellingen te veranderen en cursor verspringt ook!

Bij de eerste installatie van Mint werkte alles goed allez iets van meer als een uur.Updtaes genomen , had wel onmiddelijk touchpad uigescakeld .

met muis gewerkt kon alles doen .Dacht ja kindje is gewassen ...maar dag later begonnen de kuren weer.

Wat windows betreft probleem is begonnen met Win8.1 ze hadden die eens binnen gedaan in winkel .Ook weer probleem opgelost dagen later teug weer zelfde.

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Wat er aan de hand is zou ik dan niet weten vooral niet omdat ik de laptop niet in mijn bezit heb om dingen na te kijken.

Ja dat snap ..kan ik soms dingen nakijken?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, rive gauche zei:

Ja dat snap ..kan ik soms dingen nakijken?

Mvg

Ik zou zeggen geheel formatteren en een besturings-systeem erop zetten (zonder deze laptop aan te sluiten aan internet)

Maak ook een nieuwe USB-stick met het besturings-systeem dat je erop wil zetten zodat daar ook geen virus opzit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal ik dan eens doen .En  dan hoor je me....

Fijn weekend en tot.....

Mvg

P.S Kan Dasle misschien topic  eens lezen? Toch hardware??

Heb ook al met Hensyr overlegt ,maar dooor die rare kuren twijfelt hij voor hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Abbs,

Denk beetje vooruit...volgende OS zal  Zorin 15 zijn zonder internet zo als gevraagd .met de nodige formats.

Indien er weer zelfde probleem is ...ja heeft geen zin denk ik om zelfde nog te melden van Mint.beetje tijd verlies voor ons beide?

Dan maar met MCT Win8.1 installeren graag antwoord met of zonder internet?Idd ook volgens het boekje

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Al;s het mogelijk is eerst alles zonder internet, dan kan je een paar dagen testen.

Dan aansluiten aan internet (zorg wel eerst voor nieuwe wachtwoorden als je wifi gebruikt) en alle updates binnen halen indien nodig.

 

Weer afwachten en mocht het probleem weer komen dan zou Windows erop moeten want dan zou ik tools in kunnen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal maar Win8.1 installeren stick is al gemaakt(virus vrij)

Als het probleem opgelost raakt, en de eigenaar wil Linux kan ik nog doen dan!

Zal iets voor woensdag zijn of ....

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Abbs,

Had toch effe tijd om installatie tedoen zonder internet, alles netjes format gedaan.

Bij voorbereiden vond ik het al vreemd vlogen bollekens en wat lijntjes in het rond.Kom in het scherm aan persoonlijke voorkeuren instellen, hier houd het verhaal op kan geen comptuer naam geven, kan niks typen ook met extern toetsenbord niet.

bollekens en lijnen blijven rond vliegen en ook begint het van zelf de kleuren te veranderen .

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.