Ga naar inhoud

vreemd probleem (linux)


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Dasle,

Ouderdom kan ik niet juist  zeggen is medion akoya met win 8.

Type ja zal ik foto moeten nemen kan het niet lezen en vergroten, wat morsen betreft denk van niet maar kan het wel proberen na te vragen.

Touchpad ja kan het uischakelen met FN + F9 en dan werkt het niet .In mint ook nog bij instellingen kan het dan nog conficten geven?

Toetsenbord ging ook in mint bij installatie .

Nu niet... zelfs bij klikken op het horloge om schermtoetsenbord te activeren gaat nie...na een tijd hoorde ik vrouwenstem iets van spraak .

Vroeg vrindelijk verwijder het spook lol.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto is onscherp (bewogen), maar volgens mij staat er achter Model no: MD99270.

Als ik dat goed gelezen heb, dan gaat het om de Medion Akoya S6212T. Hier staan de specificaties van die laptop: https://aldi.medion.com/md99270/nl/

 

Deze laptop werd bij de Belgische Aldi verkocht vanaf woensdag 30 oktober 2013: https://www.diskidee.be/2013/10/28/aldi-laptop-met-touchscherm-is-een-vat-vol-verrassingen/33716/

Een dag later was deze laptop ook te koop in de Nederlandse Aldi’s. Daarmee zou deze laptop zes en een half jaar oud zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Porrelaar ,

Lang geleden maar je bent er los op 😃

is inderdaad tochscherm ook , en heel proper is het scherm, nu eens lapoptop omgedraaid voor met touch te werken .

Als ik dan persoonlijke voorkeur kom >>geef pc-naam denk ik er scherm zou moeten komen...nee.

Klik dan op die horloge en niks van schermtoetsenbord  en nada!

In elk geval super bedankt voor je antwoord 😃

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, nokiaprox zei:

Het MSN-nummer is van deze laptop is 30016230.

Als je dat invult op deze pagina kan je de recentste drivers vinden.

Misschien kom je daar verder mee.

Nummer klopt niet en ook ja hoe ga die drivers installeren ?

Toch bedankt

Op gegeve moment werd er van zelf pc-naam ingevuld had misschien beter op volgende geklikt,

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, rive gauche zei:

Nummer klopt niet

Nochtans meen ik dat te lezen op de foto, en :

 

___Medion.png.75975084c16649945f88506b38656eaf.png

 

Dit komt toch overeen met de gegevens die porrelaar gevonden had ?

 

 

10 minuten geleden, rive gauche zei:

hoe ga die drivers installeren ?

Die drivers die je kan downloaden zijn uitvoerbare bestanden (.exe-files). Gewoon dubbelklikken op die bestandsnaam zou de installatie moeten starten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, nokiaprox zei:

Die drivers die je kan downloaden zijn uitvoerbare bestanden (.exe-files). Gewoon dubbelklikken op die bestandsnaam zou de installatie moeten starten.

dat weet ik wel hoor , maar ik wel binnen zijn bij Win8.1 ?

Mvg

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.