Ga naar inhoud

vreemd probleem (linux)


Gast

Aanbevolen berichten

@rive gauche

Ik ben dit topic op het spoor gekomen na je (zinloze) rapportering en heb het eens doorgenomen.

Het kan misschien aan mij liggen maar ik heb soms moeite om te volgen in wat je probeert duidelijk te maken omdat je zinsbouw en de vele typefouten dat al eens bemoeilijkt.

 

Voor zover ik heb kunnen volgen...

Ik denk aan een falen van het touchscreen. Een hardwareprobleem dus.

 

Hoewel...

41 minuten geleden, rive gauche zei:

Op gegeve moment werd er van zelf pc-naam ingevuld had misschien beter op volgende geklikt,

Maar dat kan ook tot stand komen door een falend touchscreen dat willekeurige instellingen wijzigt en het OS willekeurig aanstuurt. Datzelfde kan ook gebeuren met een falend  Touchpad of toetsenbord zoals Dasle suggereert.

 

aangepast door droske
Toevoeging laatste alinea.
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, stegisoft zei:

Snelstartfuntie in Windows uitzetten met:
powercfg /H off
in een cmd als administrator terminal venster.

Hoi collega

Vertel eens hoe geraak?niet in Win8.1..bij pc-naam invullen stopt het verhaal?

Mvg

aangepast door droske
Eigennaam van een lid verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, rive gauche zei:

Hopelijk blijft Davidb topic niet bevuilen (al rapport ingediend)want zo iets duld ik echt niet , ben zelf admin van linux forum kan echt niet zo iets.

Hier bent u geen moderator en hebt u het recht niet om een collega lid zo aan te vallen. DavidB dacht je te kunnen helpen. Je vervalt weer al snel in je oude onhebbelijke gewoonten. Ga maar de baas spelen op je Linux forum.

Je bent hier nu al aan je zoveelste passage toe en telkens is het miserie met u.

Herinnert u zich nog die hatelijke PB die je me ooit bezorgt hebt? Je mag nog blij zijn dat ik een poging doe om je trachten te helpen.

aangepast door droske
typefoutje hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten strijde trekken tegen de mensen die je proberen te helpen gaat je probleem niet oplossen.

Niet iedereen is bedreven in het aanpakken en oplossen van problemen maar mocht er iemand een link posten waarmee je niets kunt of je niet verder helpt zal dat best wel goed bedoelt zijn. Kan je er niets mee dan is dat spijtig helaas.

 

Nu, ben je een beetje handig als het op hardware aankomt, want men vermoeden gaat hier uit van een hardware probleem.

Daar deze laptop een touchscreen heeft vermoed ik dat er iets is met de contacten in het scharnier of een lintkabel die je beeldscherm en touchscreen verbind met je moederbord. Denk dat er gebruik word gemaakt van een lintkabel en zou het volgende eens proberen.

Hier zal je wel de laptop voor moeten open schroeven, maak de lintkabel van je beeldscherm en touchscreen eens los van het moederbord.

Zorg voor een extern beeldscherm wat je aansluit op de laptop en kijk dan eens wat een installatie van welk OS dan ook oplevert.

Doet het probleem zich dan nog voor?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.