Ga naar inhoud

Browser gegevens per ongeluk gewist


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb per ongeluk de browsergegevens gewist .Op zich vind ik dit niet zo erg 

Maar ik mis wel op het google scherm onder de google balk een aar linken .

Die zijn dus verdwenen door mijn actie .

Kan ik deze terug halen , of kan ik zelf bepalen welke link ik weer op het scherm wil zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bernard zei:

Ik heb per ongeluk de browsergegevens gewist

Niet meer doen dan, hè...

Het gaat toch over de browser Chrome?

Onder dat zoekvak staan recent bezochte websites. En als jij je browsegeschiedenis wist, dan wis je natuurlijk al die recent bezochte websites.

Hoe haal je die terug? Nou, echt terughalen, dat kan niet. Dus laten we het anders formuleren: hoe krijg je die links onder het zoekvak terug?

Staat er nu helemaal niets onder het zoekvak dat in het midden van de pagina staat? Of staat daar misschien toch iets, namelijk een cirkel met een + erin (= Snelle link toevoegen)

image.png.3ef51aee490236eedb09232a67578afa.png

Bij mij stond onder het zoekvak alleen de link naar de Web Store. Hoe heb ik dan die link naar PCH (het forum waar we nu op zitten) toegevoegd?

Ik klikte op de knop met het plusteken en kreeg toen dit te zien:

image.png.04a540b1947fb8626476142de1357e18.png

Onder Naam vulde ik PCH in. En onder URL vulde ik het webadres van dit forum in. Daarna klikte ik op Gereed. En daarmee stond de link naar PCH onder de zoekbalk.

 

Nu hoef je dit niet zo te doen hoor. Je kunt ook instellen dat vaak bezochte websites automatisch onder de zoekbalk komen te staan.

Open een nieuw tabblad en klik dan op Aanpassen (staat helemaal rechts onderaan).

In het venstertje dat opent klik je op Snelkoppelingen:

image.png.4ec7636f6a79255900bb9a6c16ee3003.png

En dan kies je voor Meest bezochte sites. Daarna nog wel even klikken op Gereed om de wijzigingen op te slaan. Dan komen de snelkoppelingen naar websites die jij vaak bezoekt, na verloop van tijd vanzelf onder de zoekbalk te staan.

Let op: zodra jij de browsergeschiedenis wist, dan ben je natuurlijk weer al die snelkoppelingen kwijt. Dan moet je eerst weer zelf die websites gaan bezoeken. En daarna pas komen ze onder de zoekbalk te staan.

 

Speel er maar even mee. Veel plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo , eerst vandaag heerlijk van het mooie weer genieten , en daarna m,n huiswerk gemaakt .😅

Volgens mij ben ik geslaagd hoor .

Ik heb gekozen voor de eerste optie , want daar heb ik dan een paar veel bekeken sites .

En dat vind ik prima , want voor deze actie had ik dezelfde er staan .

Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog mijn bladwijze balk.

Dus ik ben weer een vrolijk mens  !

 

Mag ik je weer bedanken voor de duidelijke uitleg , en sluit het maar af  wat mij betreft 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.