Ga naar inhoud

Tomtom update . GO 6200 geen kaartupdates en zegt toch up to date!


Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Passer zei:

Tiens.. euh: had jij je wel aangemeld ?

Ik weet het niet goed meer. Het moest nogal vlug gaan deze morgen. Wat ik wel weet dat ik bbij expedia het zelfde voorhad en ik was ingelogd. Maar ik kon daar niets doen en op een dag waren die fotos verdwenen. Ik had daar nog voor gebeld en ze wisten niet wat antwoorden.

 

Oja. Iemand op internet zei mij dat ik gewoon de gps moet aansluiten op de modem en niet op de pc. Zo gaat het bij hem altijd..... zal dat eens testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Passer zei:

ok, goed - probeer maar uit.  (is niet mijn materie)

maareuh: antwoord je ook eens op Stegisoft? (want ondertussen zijn we wel serieus aan het afwijken)

Oei ja, sorry. Ik dacht heel de tijd dat ik gewoonweg tegen de zelfde persoon bezig was. Ik was op mijn werk en heb gewoon gelezen en geantwoord en het was mij niet opgevallen dat er er meer dan 1 persoon was. Ja, ga ik direct doen sie.

En via de modem lukt niet. Er is geen verschil. Enkel een kleine update gehad.

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, we zijn met twee 'tefrent' :) -

'k onderbreek toch nog voor een vraagje: antwoord voortaan even met dit (invul)veld: afbeelding.png.b814b5c14643df2767273e94c47569f2.png

en niet met de quoteknop erboven (tenzij je iets wil quoten natuurlijk - en dan kan je ook gewoon een stuk tekst selecteren en verschijnt de knop Quote dààr - zo hoef je niet telkens een gànse tekst te quoten.  Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laad smartphone op met usb-kabel.

Zo moet je ook doen met TomTom.

Je mag ook op pc usb-poort aansluiten.

Maar via pc wordt geen update gedaan.

 

Het enige wat je moet hebben is wifi: punt uit

 

Graag antwoord op mijn vorige bericht dat ik jou gaf.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik krijg updates voor kleine dingen zoals flitsers en etc. Maar de grote kaart update krijg ik nooit binnen. Nogtans als ik mij inlog op de site kan ik zien dat er voor mijn toestel een kaartupdate klaarstaat maar als ik mijn gps aansluit krijg ik of wel kleine updates maar nooit de grote kaart update.

het antwoord op je vorige vraag kan ik niet beantwoorden want ik weet niet welke poort mijn WiFi is. Waar kan ik dat zien? 
alsnog ik heb altijd kaarten gedownload. Nooit geen probleem gehad. Ik heb zelf vorige week een oudere TomTom van een vriend van de nieuwste kaarten voorzien maar met mijn eigen toestellen lukt het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.