Ga naar inhoud

Tomtom update . GO 6200 geen kaartupdates en zegt toch up to date!


Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, Passer zei:

enne : enig idee waaraan het lag (lag het bij jou of bij TomTom?)

2 dingen.

1: Ik heb gewoon het geluk gehad om iemand aan de chat te hebben die wist wat ze deed.

Het enigste wat ik weet is dat ze zei dat het dingens ging veranderen in het systeem. Wat of hoe geen idee. 

2: ik heb de systemen moeten naar fabrieksstand brengen en dan kijken of er de updates door komen. Wat zo was.

Ik moest dan kiezen voor nederlands of vlaams en ik dacht aan wat jij zei om nederlands te kiezen. Ik vroeg haar mag ik vlaams kiezen en ze zei dat het niet uitmaakt wat ik kies. Ik koos voor vlaams en ik keek naar de updates. Ik zag geen update. 😞 Dan wou ik haar dit zeggen maar om ongekende reden vloog ik van de chat. Wat later kreeg ik een mail en daarin stond dat ik nog 1 min had om haar terug aan te spreken maar ik kon dat niet he. Ik was uit de chat gevlogen om 1 of andere reden. Ik heb dan weer fabrieksstand gekozen maar nederlands gekozen en ja hoor ik kreeg de updates. Bij de X weet ik niet meer zo goed wat ik gedaan had. Dat ging er geloof net iets anders aan toe. efin ja, het werkt he. alles is in orde. straf na 3 weken mailen en chatten. Ik hoop nu wel dat er niemand meer mijn mails van gisteren enz leest en begint te foefelen dat ik alles kwijt ben of wat weet ik veel. Ik hoop ook dat ik nu in de toekomst terug automatisch nieuwe updates ga krijgen. Ik weet niet wanneer er nog een nieuwe kaart uitkomt. Ik hoop dat dit geen problemen opleverd in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, stegisoft zei:

Je zal eens van deze dagen duidelijk zien dat er update is.

Weet je nu hoe je moet updaten?

Je moet niet meer naar fabrieksinstellingen zetten maar gewoon instellingen / updaten.

Kaartupdate is slechts 4 keer per jaar.

Gewone updaten regelmatig.

 

 

Komt in orde!

dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.