Ga naar inhoud

Meerdere regels tegelijk aanpassen Outlook 2013


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Ik heb bij mijn Outlook 2013 een ondermap dewelke ik had aangemaakt bij de map "Ongewenste e-mails" verwijderd, voor deze map had ik regels gemaakt en natuurlijk krijg ik nu foutmelding van de betreffende regel. In eerste instantie wou ik de map terug aanmaken, maar dit werkte niet. Nu is het zo dat men via outlook ook regels kan aanpassen, maar om elke regel apart aan te passen zie ik niet zitten, en een optie om alle foutieve regels tegelijk aan te passen zie ik ook niet staan(of overzie ik). Weet er iemand raad?

 

Thanks

 

STYLUS3530

meerdere foutieve regels aanpassen.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

even geduld: 'k heb problemen met op het forum te komen (door Telenet) - als alles terug goed werkt, ga ik terug op zoek - hopelijk vinden we wel iets.

Enne: zijn er helemààl geen herstelpunten? (want die worden door Window-zelf ook wel af en toe aangemaakt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar begrijp ik het goed: je wil gewoon alle foute regels weg?

 

Klik dan op de eerste (rode) regel,

druk je Ctrl in en klik vervolgens op alle te wissen rode regels - en dan gewoon delete.

 

Heb je een hele rij? selecteer de eerste, druk nu je Shift in en klik op de laatste rode regel. Alle regels tussen de eerste

en de laatste worden nu geselecteerd. Delete en fixed.

 

Was het dit?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien werkt het op volgende manier :

 

Maak eerst in Windows verkenner de map aan waarnaar je de e-mails wil verplaatsen.


Ga dan in outlook naar de optie 'Regels en waarschuwingen' (= de afbeelding die je plaatste)

 

Selecteer het vakje voor één rode regel

 

Houd dan de Ctrl-toets ingedrukt en druk op A (om alle regels te selecteren) - als dat niet werkt, probeer het truukje met de Shift-toets zoals Passer hierboven beschrijft.

 

Klik dan op de link 'naam map', navigeer naar de map die je in de eerste stap aanmaakte en klik op OK

 

1757628319_e-mailverplaatsen.png.ffaccb1b97f925b072f4ee7b33417eea.png

 

Klik op voltooien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Passer zei:

Ok, maar begrijp ik het goed: je wil gewoon alle foute regels weg?

 

Klik dan op de eerste (rode) regel,

druk je Ctrl in en klik vervolgens op alle te wissen rode regels - en dan gewoon delete.

 

Heb je een hele rij? selecteer de eerste, druk nu je Shift in en klik op de laatste rode regel. Alle regels tussen de eerste

en de laatste worden nu geselecteerd. Delete en fixed.

 

Was het dit?

 

Nee, ik wil de regels behouden, maar ze naar een andere map verplaatsen, het probleem is dat ik niet meerdere regels tegelijk kan aanpassen, maar elke regel apart zou moeten aanpassen, wat een huzarenwerkje zou zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, nokiaprox zei:

Misschien werkt het op volgende manier :

 

Maak eerst in Windows verkenner de map aan waarnaar je de e-mails wil verplaatsen.


Ga dan in outlook naar de optie 'Regels en waarschuwingen' (= de afbeelding die je plaatste)

 

Selecteer het vakje voor één rode regel

 

Houd dan de Ctrl-toets ingedrukt en druk op A (om alle regels te selecteren) - als dat niet werkt, probeer het truukje met de Shift-toets zoals Passer hierboven beschrijft.

 

Klik dan op de link 'naam map', navigeer naar de map die je in de eerste stap aanmaakte en klik op OK

 

1757628319_e-mailverplaatsen.png.ffaccb1b97f925b072f4ee7b33417eea.png

 

Klik op voltooien.

 

 

Dit gaat spijtig genoeg niet met meerdere tegelijk, een voor een aanpassen zou wel lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maareuh... regels zijn toch niet map-gebonden?

(tenzij je als regel gemaakt hebt: verplaats die berichten dan naar map x)  ? ?

 

Wat ik net probeerde: je kan dus een aantal regels selecteren

Dan kan je bovenaan op Wijzigen drukken en daar heb je de mogelijkheid: kopiëren naar / verplaatsen naar map ...

 

'k zou helemaal niet weten wat er daarmee gebeurt - 'k heb die laatste stap dus nièt gezet omdat ik niet weet waar ik uit kom - maar misschien beantwoordt het wel aan wat jij wil?  (niet geschoten = altijd mis)

Wil je het proberen: zet eerst dan je pst ergens veilig als kopie, probeer het en eventueel zet jij je pst gewoon terug - dan riskeer je niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.