Ga naar inhoud

Probleem met externe schijven (usb)


beukenootje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb nu een Netwerklocatie toegevoegd

Daar moest ik een map op de netwerklocatie selecteren

Dit heb ik gedaan, nu heb ik in de verkenner bij Netwerk Locaties een map er bij gekregen, en als ik daar op klik gaat die map op de LG-NAS open

Als ik nu bij Netwerk op de LG-NAS klik gaat ook deze gewoon open en zie ik daar alle mappen die op de LG-NAS staan.

 

Dit wou eerst niet, terwijl de SMB1/CIFS gewoon aangevinkt staan, nu met die Netwerk Locatie erbij wil dit wel.

ook na het opnieuw opstarten van de PC.

 

Zal straks die vinkjes even weghalen en zien of het dan nog werkt.

 

Verkenner-2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nas zit de nieuwste Update in, het is al een oudje. Dat zal het probleem ook wel zijn maar het ding werkt verder nog prima

Denk dat de nieuwste Firmware van 2012-2013 is

had gehoopt dat met een foefje dat SMB1/CIFS te omzeilen was, Misschien iemand die het nieuwe protocol kan inbouwen in de Firmware

Maar de meesten nemen niet eens de moeite zoiets te proberen, gooien het ding gewoon weg en kopen een nieuwe

Zal er zo wel mee moeten leren leven, FTP werkt wel maar dan kan ik geen programma's uitvoeren vanaf de NAS of FOTO'S en MUZIEK openen

 

Het is niet anders, Heb nog wel een IOMEGA NAS met 4 schijven, maar het kost me dagen al die software over te zetten

 

In elk geval bedankt

Henk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.