Ga naar inhoud

Foto bewerkings programma


Jason98

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben op zoek naar een (simpel) foto bewerkings programma, waarbij je "fake body writing" kunt toepassen

Dus alsof iemand met een stift op zijn arm bijvoorbeeld "Hallo ik ben Jason" heeft geschreven

En de bedoeling is dus dat het echt moet lijken alsof het met een stift of pen is geschreven, in tegenstelling tot "fake tatoos" die er toch weer anders uitzien

Typ bijvoorbeeld op Google afbeeldingen "body writing"  en dan zul je zien wat ik bedoel

Dit is dus wat ik met een foto bewerkings programmaatje zou willen maken

 

Weet iemand of er uberhaupt zo'n programma bestaat? Zo ja dan zou ik dat heel graag willen weten

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Passer zei:

Hallo Jason98,

 

welkom op PCH !

 

enne... hoeveel jaar heb je er voor over om zo'n programma te leren zodat jij tot een resultaat komt waar je zelf tevreden over bent?

 

(vertaald: leren werken met een photobewerker is alles behalve eenvoudig)

 

Hoi! bedankt voor de snelle reactie

Ja dat is een beetje afhankelijk.. Is er nou bijvoorbeeld een goede tutorial daarvan met dat programma op YouTube te vinden, dan is het gewoon een kwestie van nadoen

Zo heb ik het ook geleerd met het programma'tje GIMP (in het verleden gebruikt)

Maar zonder tutorial (op bijvoorbeeld YouTube) zal het inderdaad misschien een onbegonnen klus zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wilde ik ook nog vragen: wil je het freeware (zoals the Gimp - het best gekende) of betalend?

Alleen betalend: die progs zijn niet goedkoop en om zo enkele (?) plaatjes te maken ligt het baten/kosten-saldo nogal in wanverhouding vrees ik.

(Zelf werk ik met Photopaint van Corel en dat kost (graphics suit)nu rond de (ff gaan gluren) rond de 700€.

 

De rest van die programma's zal wel in verhouding zijn natuurlijk.

Er zijn goedkopere en gratis - maar de verschillen zullen hem wel ergens zitten.

 

En... je bent begonnen met The Gimp - kan je daarmee niet aan de slag?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefst zou ik freeware willen gebruiken.. Behalve dat ik het financieel niet heel breed heb, is het gebruik ervan meer een persoonlijke wens

Het is niet dat ik een professional ben die ervoor betaald zal worden zeg maar

 

GIMP heb ik in het verleden (lees 7 jaar geleden) gebruikt.. Is het met GIMP mogelijk om "fake body writing" toe te passen dan ?

Ben namelijk geen tutorial ervan tegengekomen.. Maar misschien heb ik niet goed genoeg gezocht dat kan ook..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/10/2020 om 13:18, stegisoft zei:

Ik zelf gebruik Krita (klik) en is verkrijgbaar voor Windows, Linux en Mac (= NL)

Op deze pagina (klik) kan je zien hoe je moet doen.

 

Lijkt veel op Photoshop.

Maar je moet wel aan wennen.

Ben niet zo lang bezig.

 

In Krita bij help kan je ook Nederlands klikken.

 

 

Hallo Stegisoft, ik heb het programma'tje (Krita) gedownload. Ik heb ook op de link geklikt waar staat hoe je het moet doen.

De plaatjes zien er zeker goed uit, het lijkt inderdaad op wat ik wil.

Ik weet alleen niet hoe ik in de eerste plaats die Pixelpenseel moet gebruiken en waar ik een Penseeltip kan selecteren..

Is hier toevallig iets op YouTube van te vinden? Dat zou in mijn geval wel handig zijn denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.