Ga naar inhoud

Kerstkaartje verzenden met tekst


bernard

Aanbevolen berichten

Apart, want Power Media Player is geen onderdeel van Windows. Het is een programma van CyberLink. Het heeft dus ook niets te maken met VLC media player. Er bestaan een heleboel players waarmee je dvd's kunt afspelen.

 

En Power Media Player verschijnt bij jou in het contextmenu. Dat is het venster dat je te zien krijgt wanneer je met de rechter muisknop klikt op een afbeelding in de Verkenner.

Het kan zijn dat het programma Power Media Player deels verwijderd is, maar dat er restanten zijn achtergebleven.

 

Kijk, als jij er verder niet mee zit, dan laat je het zo. Zolang jij in het contextmenu niet klikt op Power Media Player, dan is er niets aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bernard Het liet me niet los. dus ik ben toch even gaan zoeken...

 

Er schijnen wel vaker problemen te zijn met CyberLink Power Media Player onder Windows 10..

Het programma mist bij jou een dll bestand, namelijk msvcp110.dll. Dat stond in de foutmelding die jij liet zien.

De vraag is natuurlijk waarom dat dll bestand nu weg is.

 

Je zou het programma CyberLink Power Media Player kunnen verwijderen. Dat doe je in het venster Programma's en onderdelen, waarvan jij 2 foto's hebt laten zien.

Daarna de computer eerst opnieuw opstarten en dan dat programma opnieuw downloaden en installeren. Ik zag dat jij een HP computer hebt...

Je kunt het programma hier downloaden: https://www.microsoft.com/en-us/p/power-media-player-14-for-hp-consumer-pcs-with-dvd/9p9t0220st4r?activetab=pivot:overviewtab

 

Blijkbaar is die versie niet voor iedere Windows 10 computer geschikt.

Ik klikte op de blauwe knop Get.

Daarna wordt de Microsoft Store geopend. En dit was wat ik te zien kreeg:

image.thumb.png.ac402a57af56b14ae0e960413ecfaebc.png

Het programma is dus niet geschikt voor mijn Asus pc, die draait op Windows 10 Home, 64-bit.

 

Als jij hetzelfde te zien krijgt (Deze app is niet compatibel met dit apparaat), dan is het over en uit. Je kunt dat programma dan niet installeren op jouw computer.

Maar je hebt het ook niet echt nodig, dus het is geen ramp. In plaats van CyberLink Media Player gebruik jij nu VLC media player, en die is prima. Die gebruik ik zelf ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.