Ga naar inhoud

Kerstkaartje verzenden met tekst


bernard

Aanbevolen berichten

1 uur terug, bernard zei:

ja ik heb er nu 2 powers verwijdert 

De bedoeling was dat je op Uitschakelen zou klikken, dus niet op Verwijderen. Daar zit een groot verschil tussen.

 

Cyberlink Power Media Player 14 zit nog steeds in je contextmenu. Het zit je niet mee...

 

Open CCleaner.

Klik achtereenvolgens op Extra > Opstarten > tabblad Contextmenu

In de rechter benedenhoek zie je een knop met daarop de tekst Opslaan als tekstdocument...

Klik op die knop.

Een klein venster van de Verkenner zal openen.

1. De naam van het bestand is startup.txt. Dat is goed. Laat dat zo.

2. Als opslaglocatie kies je het bureaublad

3. Klik op de knop Opslaan

image.png.4b94ca169b387f143e564bdd4838a141.png

Het bestand met de naam startup.txt staat daarna op je bureaublad. Voeg dat bestand toe als bijlage in een volgende reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die bedoel ik. Goed gedaan.

Dat is wel een heel kort lijstje bij jou.

Er staat inderdaad niets meer  in van Cyberlink Power Media Player 14.

 

Kort gezegd: ik begrijp er niets van dat jij nog steeds Cyberlink Power Media Player 14 ziet, nadat jij met de rechter muisknop hebt geklikt op een afbeelding. Dat zou niet mogen, maar ja...

 

Je kunt nog wel het volgende doen:

Open CCleaner

Klik in de linker kolom op Register

Klik onderaan op Scannen op problemen

Wacht totdat het scannen voltooid is. Klik dan rechts onderaan op Geselecteerde problemen oplossen

Het volgende venster zal verschijnen:

image.png.c761e241862e31e9cba76615019deb7b.png

Klik op Ja.

Je krijgt te zien waar de back-up wordt opgeslagen. Die locatie kun je wijzigen als je dat zou willen, maar als je al eerder zo'n back-up van het register hebt gemaakt, dan houd je best diezelfde locatie aan. Aan de bestandsnaam moet je zelf niets veranderen.

image.png.3b2126f69b9bc2723740056d32a790ba.png

Klik in dat venster op Opslaan

In het volgende venster klik je op Alle geselecteerde problemen oplossen:

image.png.0095a848451489ab4cc6a30ca0da89bc.png

Als je de melding krijgt dat alle problemen zijn opgelost, klik je op Sluiten.

Daarna herhaal je deze procedure nog een keer, totdat er geen problemen meer worden gevonden.

 

Controleer daarna of je na een rechtsklik op een afbeelding nog steeds Cyberlink Power Media Player 14 in het contextmenu ziet.

Ik ben benieuwd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik rechts op een fot klik , dan zie ik dus nog steeds  :  Cyberlink Power Media Player 14 

Ik heb daar rechts op geklikt , en dan krijg ik weer dezelfde keuze menu voor openen 

Ik heb toen maar eens op Vlc media player geklikt 

Deze was natuurlijk weer veroudert , dus dat eerst gedaan en toen de laptop  UIT /AAN

Heeft niets geholpen ( dacht dat ik het uitgevonden had )😄

Ik ben toe nog dieper /verder gaan scrollen , en daar kwam ik  :  Windows Media Player  tegen 

Dat is toch iets anders ( die ook niet meer ondersteund wordt ??  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Media Player is inderdaad iets anders. Dat is de player die standaard in Windows 10 zit. Je kunt er muziek en video’s mee afspelen. Dus net als met VLC media player. VLC media player kan echter meer verschillende soorten bestandstypen afspelen dan Windows Media Player.

 

Windows Media Player wordt nog steeds ondersteund door Microsoft. Gewoon laten staan dus.

 

Je probleem met Cyberlink Power Media Player 14 is hardnekkig. Na de verwijdering van dat programma zijn blijkbaar resten achtergebleven, waardoor je het toch blijft zien, wanneer je rechtsklikt op een afbeelding,en dan kiest voor Openen met...

Ik zal vragen of abbs of kweezie wabbit jou hiermee kan helpen. Zij kennen tooltjes waarmee ze alle resten van een programma kunnen opsporen. Even geduld totdat een van hen reageert. Dat zal wel morgenochtend worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mijn mening wilt weten ( en dat wil je ) dan zeg ik , dat ik er geen probleem  mee heb dat dat Cyberlink power media player 14  ,daar nog staat 

Zoals ik met mijn laptop werk , zal ik daar verder geen problemen mee  ondervinden , 

En anders is het nu ook nog zo , dat ik weet dat deze niet werkt , 

Dus mijn idee is , je hebt me weer fantastisch door deze materie heen geloodst dat ik nu zeg 

Lekker laten zo .

 

Alleen nog 1 dingetje , je had het er over dat beter een screenfoto kon maken dan een foto met mij telefoon 

Als je mij dat op z,n Bernards wilt uitleggen , dan ben ik hardstikke blij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb abbs en kweezie wabbit al via een PB om hulp gevraagd bij het verwijderen van de achtergebleven restanten van CyberLink Power Media Player 14 op jouw pc. Maar als jij het zo wilt laten, dan eerbiedigen we jouw wens. Het is immers jouw pc.

 

Over het maken van een printscreen:

Ik gebruik daar zelf een apart programma voor, waarmee ik de grootte van de printscreen nog kan aanpassen en direct tekst, markeringen en pijlen e.d. op die printscreen kan zetten.

Maar een apart programma is daarvoor niet echt noodzakelijk.

Windows 10 heeft alles aan boord om printscreens te maken.

Er zijn zelfs verschillende manieren om printscreens te maken. Wouter van Dreven legt op de volgende website de verschillende manieren uit: https://www.personalcomputercare.nl/computervragen/tips/hoe-maak-ik-een-printscreen-computer.htm

 

Kies de manier die jou het eenvoudigst lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.