Ga naar inhoud

Kerstkaartje verzenden met tekst


bernard

Aanbevolen berichten

Dan is het maar goed dat dit topic nog niet is afgesloten... :xd:

 

Ik denk te weten wat jij gedaan hebt om dit voor elkaar te krijgen. Jij koos Openen met.. En daarna heb je een vinkje gezet voor 'Altijd deze app gebruiken..'. Daarna heb jij geklikt op Picasa. Zoiets dus:

image.png.eafb3ee4e9bd4c2d0eb205bade02c79c.png

Wanneer je eenmalig een afbeelding wilt openen met een andere viewer dan je standaardfotoviewer, dan moet je daar geen vinkje zetten. Want als je wel een vinkje zet, dan worden voortaan al dezelfde soort bestanden geopend met Picasa. En dat wil jij niet.

 

Foto's horen bij jou geopend te worden door de app Foto's. Dan gaan we weer even in orde maken. Dat kan op verschillende manieren. Ik geef jou één manier:

 

  • Klik op Start
  • Klik op Instellingen
  • Klik op Apps
  • Klik in de linker kolom op Standaard-apps
  • Kijk wat er bij jou onder Fotoviewer staat. Daar zal nu Picasa staan
  • Klik op Picasa en wacht dan even. Het kan een paar seconden duren, maar dan wordt er een lijst met programma's getoond die jij in kunt stellen als standaard fotoviewer.
  • Helemaal bovenaan in die lijst zul je de app Foto's zien staan.
  • Klik op Foto's en even later is de app Foto's weer ingesteld als standaard fotoviewer.

image.png.6c3b6af62f50cb292a56df4f0a5aaa6e.png

Laat maar weten of dat gelukt is.

(Trek je er niets van aan dat in mijn afbeelding Windows Photo Viewer staat. Dat is mijn standaard fotoviewer. Iedereen maakt hierbij zijn eigen keuze)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor de 2e keer kom ik hier op terug 

Wat is het gevaj nu ?

Wat er gisteravond allemaal klopte , werkt nu niet meer 

Ik klik op de foto , en dan op de drie puntjes , en op openen met enz. , dus dat gaat allemaal goed , maar nu komt er een

waarschuwing op mijn scherm  

De bijlage :

20201218_182145.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmelding die jij laat zien, gaat over het programma PowerDVD van de firma CyberLink.

Dat heeft dus niets te maken met Picasa.

Met PowerDVD kun je Blu-ray dvd's afspelen, maar ook nog meer doen: https://www.cyberlink.com/products/powerdvd-ultra/features_en_EU.html?r=1

 

Had jij PowerDVD zelf aangeschaft of stond het al op je pc toen je hem kocht. Medion levert dat programma wel eens mee op een nieuwe pc.

Gebruik jij PowerDVD wel eens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, maar de foutmelding betekent wel dat Power Media Player (van CyberLink) niet meer werkt, omdat het bestand msvcp110.dll ontbreekt.

 

Klik op Start > Instellingen > Apps.

(Je mag in plaats daarvan ook het configuratiescherm openen, en dan klikken op Programma's en onderdelen.)

Zoek Power Media Player (of PowerDVD) van CyberLink op.

Welke versie is dat?

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.