Ga naar inhoud

Installatie problemen SSD


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb nog even rond gesnuisterd.

 

Deze website die ik al eens in een eerder berichtje vermeldde:

https://www.betterway.nl/onderdelen/harde-schijf/hdd-bracket/hp-dell-lenovo/hdd-bracket-voor-dell-optiplex-390-790-990-3010-3020-7010-7020-9010-9020-mt-big-case-p-n-c-3598-abdl004.html

ScreenShot005.jpg.f75bf3ee0ad822f2732fca4bf914af37.jpg ScreenShot006.jpg.31880db6d1724a1d7b6a8a5c138a5474.jpg

 

Prijs bracket: € 8,95 + Verzendkosten: € 6,95 --> Samen dus: € 15,90

 

Hier kan ik wel géén Sata-kabeltje vinden.

 

Maar ... ik heb er hier bij mij enkele liggen van verschillende lengtes maar met enkel "rechte" aansluitingen.

Ik wil je er wel eentje opsturen volledig gratis wel te verstaan.

Laat in dit geval even de lengte weten die je denkt nodig te hebben en natuurlijk je adres via een privé-berichtje.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Verder vond ik ook nog dit hier:

https://www.topmedia.nl/onderdelen/harde-schijf/hdd-bracket/hp-dell-lenovo/hdd-bracket-voor-dell-optiplex-390-790-990-3010-3020-7010-7020-9010-9020-mt-big-case-p-n-c-3598-abdl004.html

 

ScreenShot008.jpg.c182770d3662d4cb15a566b03470a8bf.jpg

 

ScreenShot009.jpg.4940cbc2e53b03307fc53f83f5803522.jpg

 

Op deze website moet je eerst iets in het winkelkarretje leggen vooraleer je, aan de rechterkant in het klein, een prijs te zien krijgt.

Dus prijs bracket: € 5,95 + prijs van Sata: € 0,75 + Verzendkosten: € 7,74 --> Samen: € 14,44

Schandelijk dat de verzendkosten méér bedragen dan in dit geval de gewenste producten.

 

 

Op geen van beide websites kon ik vinden of de verzending naar België meer zou kunnen zijn, waarvoor sorry.

Of het moest zijn dat ik er volledig naast of over heb gelezen!!!

 

Maakt toch al een aardig verschil tegenover bij ITMediaStore.nl

 

Met de zoekterm naar dit bracket kan ik géén Belgische webwinkel vinden, sorry hoor!

 

Over naar familie ......

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

3 uren geleden, Theo2602 zei:

Ik weet die vijzen ook staan, maar je kan ze NERGENS aan bevestigen.

 

Je hebt voldoende (vierkante) gaten in je behuizing - neem een rondsel en steek het schroefje er door en schroef het vast (zonder rondsel gaat het schroefje natuurlijk door zo'n vierkant gat.

 

Bij mij was het eenvoudiger: ik had kleinere gaten om de schijf te bevestigen (in het cirkeltje zie je net het schroefje ervan zitten)

afbeelding.thumb.png.a5cbdebd21d5f536b57311fa6ee2432f.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer,

 

Als ik alles goed begrijp - dacht ik dat het niet meer gaat om een SSD in te bouwen want die zit er al in.

Theo wil nu zijn originele HDD in zo een blauw bracket plaatsen.

Heeft er zo eentje nodig omdat zijn nieuw gekochte SSD in het originele bracket zit mbv. het hulpstuk  Orico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, natuurlijk en ik vind dat verschrikkelijk fijn van jou. Maar voor die 0.95 bij Topmedia, kan ik jou toch niet gaan lastigvallen. Ondertussen probeer ik naar dat van marktplaats te zien, en dan zou uw aanbod wel fijn zijn, maar ik kan niets zien, omdat ik eerst moet registreren. vermits ik hier heel de tijd bezig ben, lukt dat niet.

Ik moet ook rekening houden met de betaalwijze. Die topmedia, vroeg Ideaal of zo iets. Dat ken en heb ik niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Theo2602 zei:

Het probleem is hetzelfde, maar passer wil Bricoleren, en ik wil doen zoals het moet

Daarin kan ik je helemaal volgen. Niet prutsen dus als er originele oplossingen bestaan.

En met dat prutsen kun je meer fout dan goed doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.