Ga naar inhoud

Installatie problemen SSD


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je een beetje kennis hebt van de brackets van Dell dan weet je dat daar geen schroefjes of schroefgaatjes in zitten. Het is een kliksysteem!

Koop eens een Dell Optiplex voor 60 euro en dan kun je dat eens grondig inspecteren. Het zijn computers die speciaal gebouwd zijn voor grote bedrijven. De techniek van die modellen is er op gebaseerd om bij calamiteiten snel te kunnen ingrijpen.

Theo2602 zal je wel helpen zoeken naar zo een buitenkansje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Theo2602 zei:

maar er zijn geen gaatjes in die slede waar je ze in schuift

Ik had het niet over de slede - maar mogelijk zit ik fout als het over een laptop gaat ('k heb het hele topic niet meer doorgenomen)

 

gaat het over een desktop, dan afbeelding.png.9348e19ed8bf8e47e298a5ce3f094de5.png

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik heb daar geen slechte ervaringen mee, omdat ik er nog nooit iets besteld heb.

 

Maar mag ik even je rekening maken indien je daar zou bestellen/kopen:

- Bracket kost €14,90

- Sata kabel (50 cm) €3,00

 

Samen is ... niet moeilijk € 17,90 --> maar hou je er rekening mee dat de verzendkosten voor verzending naar België € 10 kunnen zijn !!!

Dat begrijp ik hier toch uit:

ScreenShot005.jpg.bcc8304f523adff2fc1ae2eda35d13ff.jpg

 

Dan wordt het totaalplaatje toch al € 27,90.

 

Ik wil wel eens verder zoeken of je ergens anders niet goedkoper terecht kunt.

Laat maar iets weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb rondgekeken maar je moet heel voorzichtig zijn. sommigen zeggen dat die Bracket ook voor die computer is, maar ze zien er totaal anders uit en sommigen kunnen er gewoon niet in.

Ik ga nog eens rondkijken, maar vrees dat ik niet beter ga vinden

Had ook liever gehad dat ze dit bij bol.com hadden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.