Ga naar inhoud

Opnieuw apestaartje en taalknop kwijt


Theo2602

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, falstring zei:

'De invoertaal van het toetsenbord is eenvoudig te wijzigen door kortstondig de CTRL-toets en de SHIFT-toets tegelijkertijd in te drukken (CTRL + SHIFT). Hiermee wissel je tussen de verschillende invoertalen van Windows.'

Verwar je niet met iets anders Falstring?

Want ook hier vind ik die niet CTRL-Shift daarvoor niet terug  (en bij mij doet die combinatie het ook niet?)

 

3 minuten geleden, Theo2602 zei:

Maar dan komen nog wat stomme vragen, en daarna is het terug fout.

Wat is 'daarna' Theo : wààrna?

en 'het' is terug fout...   'het' = dat je youtube en google.be ? ?

(want als dàt terugkwam, is het van belang te weten wat je tussen 'het was goed'- moment en het 'het is terug fout'-moment te weten wat jij met je systeem precies gedaan hebt - dan zouden we op het spoor kunnen komen van 'de boosdoener'...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, mijn taal staat terug verkeerd, en ik kan dat niet herstellen. 

Dus op het laatst moet je je mailadres (met apestaartje) ingeven, en dat lukt gewoon. Dan nog eens een cijfercode om te starten, geen probleem. Maar dan komen er vragen of je persoonlijk of voor een firma installeert. Dan of je de computer met spreken kan besturen enz. En dan is de computer klaar. Mijn toetsenbord staat ineens op Azerty, en van de cijfers kan ik helemaal niets ingeven, tenzij ik op shift druk. En de wijzigingen zoals ze in seniorennet staan, die je gisteren gaf, kan ook niet, want ik krijg geen opties, zoals ik gisteren liet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd, omdat vanmorgen plots de taal op de taakbalk was verdwenen. maar dat loopt telkens verkeerd.

Alles loopt goed, tot en met het ingeven van een cijfercode om te starten, maar daarna staat het klavier op Azerty en kan ik niet gewoon cijfers ingeven. nu staat op mijn onderste taakbalk weer de taalkeuze, en zo kan ik dus terug op Engels zetten. Maar om de een of andere reden verdwijnt dat. Mijn toetsenbord is Qwerty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kan dat aanpassen met op de taakbalk de taal op Engels te zetten. Maar dat durft uit zichzelf veranderen, of zelfs van de taakbalk verdwijnen, en is dus geen echte oplossing. Maar het raarste is natuurlijk dat ik windows volledig herinstalleer, zonder behoud van programjas enz. Dat dit tot het einde goed loopt, en dan plots verspringt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.