Ga naar inhoud

Opnieuw apestaartje en taalknop kwijt


Theo2602

Aanbevolen berichten

Theo, die website van itprotoday liever niet gebruiken. Die is echt alleen voor professionals, die weten wat ze doen. Zo is de code 00000409 alleen voor mensen die in de Verenigde Staten wonen. Het is een landcode! Dus niet voor mensen in België en Nederland die een qwerty toetsenbord hebben. Die hebben een andere landcode. Verkeerde instellingen doen in het register kunnen ertoe leiden dat je de laptop helemaal niet meer op kunt starten.

 

Ik gaf je eerder de link naar de website van SeniorWeb. Jij reageerde toen zo: "Heel fijn, maar dat had ik ook al gevonden. Alleen, ik krijg die 'opties' niet. Als ik op toetsenbord klik, gaat er een andere bladzijde open."

 

Dat was voor mij het bewijs dat jij die handleiding van SeniorWeb niet goed gevolgd had, want je moest volgens die handleiding helemaal niet op Toetsenbord klikken!

Ik wil je best helpen, maar dan gaan we stap voor stap.

Ik zou graag eerst een foto zien van het toetsenbord van jouw laptop: recht van boven genomen en goed scherp, zodat alle toetsen zichtbaar zijn.

Het lijkt erop dat jij een laptop hebt die in eerste instantie voor gebruikers in Nederland was bedoeld, maar dat wil ik zeker weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.