Ga naar inhoud

Teamviewer is niet meer wat het was


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal jaren geleden regelmatig mensen geholpen via teamviewer. Dat ging steeds goed. Het waren meestal eenvoudige dingen die voor anderen moeilijk waren. Nu probeerde ik weer aan de gang te gaan met teamviewer maar omdat ik een nieuwe laptop heb, moest ik hem opnieuw downloaden en installeren. Dat was sowieso veel lastiger en ik moest ook registreren en activeren via e-mail Uiteindelijk werkte het niet omdat het paswoord van mijn vriendin niet geaccepteerd werd en daarna kreeg ik steeds mailtjes over de werking van mijn cpu. Intussen heb ik er al tien binnen maar teamviewer werkt nog niet. Ik heb geprobeerd om de mailtjes te stoppen maar ook dat ging heel moeilijk. Hoort dit bij de nieuwe teamviewer? Of is er intussen een alternatief. Het gaat in beide gevallen om een laptop met windows 10. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik gebruikte in het verleden vaak TeamViewer. Vooral om mijn schoonmoeder te helpen. Die leeft niet meer, en daarom had ik TeamViewer al een paar jaar niet meer gebruikt. Ik was wel benieuwd of het bij mij nu ook zo moeizaam zou gaan als bij jou...

Zojuist TeamViewer gedownload van deze website: https://www.teamviewer.com/nl/

Ik klikte daar op de knop Gratis downloaden (gratis voor niet-commercieel privégebruik)

Als administrator geïnstalleerd op mijn laptop, waarop ik nooit eerder TeamViewer had staan.

Ik koos voor:

  • Standaardinstallatie
  • Nee, ik heb TeamViewer alleen nodig voor persoonlijk gebruik

 

Daarna startte ik het programma. Ik hoefde niet te registreren en/of activeren via e-mail. Ik kon het programma direct gebruiken.

Toen ik TeamViewer afsloot verscheen er wel een klein venstertje waarin om mijn e-mailadres gevraagd werd. Maar dat ging over de gratis nieuwsbrief. Daar had ik geen belangstelling voor. Ik sloot dat venstertje door op het kruisje te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.