Ga naar inhoud

Altijd terugkomend Registerscan bij CCleaner


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

Het is niet dat dit mij enorm stoort, doch heb ik een vraag omtrent, de altijd terugkomende resultaat na de registerscan

van CCleaner, zie hieronder:

 

1371776595_KnipselRegisterscanCcleaner.thumb.JPG.3131c5045de994e9c6e51e4e623602fc.JPG

 

Vanwaar zou dit resultaat afkomstig zijn, het is altijd hetzelfde probleem, vanwaar zou dit komen ??

 

Graag een seintje a.u.b.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rolle Gmail zei:

Vanwaar zou dit resultaat afkomstig zijn, het is altijd hetzelfde probleem, vanwaar zou dit komen ??

Het is een Windows bestandje dat na de register opschoning door CCleaner gewoon weer door Windows wordt teruggezet (hersteld). Dat is met veel items die CCleaner verwijdert het geval.

CCleaner is in handen gekomen van Avast en sindsdien ben ik geen fan meer van CCleaner. Van geen enkele cleaner trouwens.

Sinds CCleaner in handen is van Avast neemt het arrogant en opdringerig gedrag van het programma als maar toe en wil het de gebruiker doen geloven dat het de gezondheid van de computer bevordert en dat is een grove leugen.

Veel computergebruikers denken dat Cleaners de pc sneller maken maar dat is onzin. Ook denken sommigen dat CCleaner een beveiligingsprogramma is en dat is het al helemaal niet.

Soms gebruik ik CCleaner nog eens uit nieuwsgierigheid en dan kan ik telkens vaststellen dat het merendeel van wat CCleaner verwijdert binnen de kortste tijd weer terug op de pc staat.

 

Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat de registercleaner van CCleaner echte schade heeft aangebracht aan een computer en dat kan niet van alle cleaners gezegd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wat er hiker boven al word uitgelegd klopt zeker.


Ccleaner was altijd één van de cleaners die na goed ingesteld te hebben betrouwbaar is.
Maar dat word verleden tijd, zelfs op "CCleaner Community Forums" raden ze het gebruik van de reg-clean optie af.


Lees in deze link eens wat "nukecad" erover schrijft:
- links verwijderd wegens niet werkend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het behandelen van deze vraag is er een probleem ontstaan met de lay-out van de site.

Dit werd hier ook behandeld alhoewel het met de oorspronkelijke vraag niets te maken had.

Ondertussen is het lay-out probleem opgelost en heb ik alle berichten hierover verwijderd zodat enkel de relevante berichten i.v.m. de oorspronkelijke vraag over blijven.

 

@Rolle Gmail

Geef maar een seintje als het topic mag gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.