Ga naar inhoud

Pc ja of nee?


Aanbevolen berichten

Logitech bouwt goede producten en ook Corsair brengt kwalitatief hoogwaardige producten op de markt.

Maar met een muis en toetsenbord vind ik het wel belangrijk voor een muis dat ze lekker in de hand ligt, heb wel eens een muis besteld en toen ik ze uit de verpakking haalde vond ik ze veel te klein maar dat is een persoonlijke iets.

Hetzelfde geld voor het toetsenbord, hier heb ik een Corsair een K55 RGB wat men zoon in gebruik heeft en die vind het een fantastisch toetsenbord terwijl ik er minder van onder de indruk ben maar dat lees je ook wel in de reviews. De een vind het prachtig en de ander vind het maar niks.

Mocht je iemand in de vriendenkring hebben die zo een toetsenbord heeft en probeer het even uit voor je het aanschaft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De H510 van NZXT is idd een erg mooie behuizing en qua koeling scoort deze niet zo slecht, in een test van behuizingen zit die ergens midden in het testveld.

->https://tweakers.net/reviews/8678/19-midrange-atx-kasten-de-beste-behuizingen-van-60-tot-120-euro.html

Momenteel is er zelfs een verbeterde versie namelijk de H510 Flow -> https://tweakers.net/pricewatch/1743594/nzxt-h510-flow-zwart-wit.html

Maar hier kan ik helaas geen testen van vinden maar je zou toch mogen aannemen dat door de geperforeerde voorkant de koeling beter zou zijn dan van de gewone H510.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/10/2021 om 19:03, AmdFreak50 zei:

Jammer, kunnen we eventueel goedkopere componenten kiezen of presteert de pc dan niet goed genoeg meer?

Als je goedkoper componenten wil kiezen zullen deze prestaties minder zijn.

Het probleem momenteel is dat de grafische kaarten abnormaal duur zijn, vele kaarten kosten bijna het dubbele van normaal.

Dus om met een bescheiden budget een game pc te bouwen is het nu niet het moment eigenlijk.

Maar mocht je dat willen kan ik best eens kijken om een goedkopere samenstelling te maken maar waarom nu veel geld uitgeven aan een grafische kaart die dat in principe niet waard is? Zelf zou ik wachten tot 2022 en kijken als de grafische kaarten goedkoper worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.