Ga naar inhoud

Pc ja of nee?


Aanbevolen berichten

Nee, dat kan ik niet. Om twee redenen:

1. Ik ben geen hardwarekenner zoals Dasle

2. niemand kan een samenstelling maken voor de toekomst, omdat je gewoon niet weet welke grafische kaarten e.d. er dan op de markt zijn en hoeveel die dan kosten. 
 

Je kunt alleen een voorstel maken voor een pc van €1.000 met de onderdelen die nu te koop zijn en met de prijzen die er nu voor gevraagd worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/7/2021 om 23:56, AmdFreak50 zei:

Ik wil deze graag gebruiken voor zowel video-editing en gaming. Bij gaming wil ik liefst  fps nummers boven 150fps.

Als je een gaming pc wil met bovenstaande vereisten dat ga je momenteel niet halen met jou budget.

Tevens is de hardware markt een markt die heel snel kan wijzigen en voor 1000€ kan je geen pc samenstellen die aan je vereisten voldoet op het moment.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sorry voor men late reactie, maar helaas kon ik door tijds gebrek niet eerder reageren.

Heb even zitten denken i.v.m die dure grafische kaarten momenteel, in de volgende samenstelling heb ik gekozen voor een 5600G processor en deze heeft een iGPU.

Deze processor beschikt over een grafische chip in de processor en is één van de krachtigste die je momenteel kan kopen.

Zo heb je niet direct een grafische kaart nodig want een grafische kaart en dan nog maar een simpele kost toch al snel 350€ tot 400€.

Mocht je in de nabije toekomst gaan upgraden mochten de kaarten goedkoper worden dan lijkt me dit weggegooid geld dat je nooit meer kan recupereren en dat geld kan je dan spenderen of extra uitgeven aan een fatsoenlijke grafische kaart.

Nieuwe samenstelling -> https://azerty.nl/basket/?code=YTo2OntpOjI5MjU0MjA7aToxO2k6MzI0OTE1NTtpOjE7aToyNzY1MTg1O2k6MTtpOjM1MTU2MTA7aToxO2k6MzU3Mzg0MztpOjE7aTozMTI5NzA1O2k6MTt9

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.