Ga naar inhoud

Pc ja of nee?


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dingetjes aangepast van  jouw samenstelling. Zoals het ram geheugen heb ik trident z ram geheugen gekozen. Als voeding heb ik de deepcool dq650-m-v2l gekozen deze is veel goedkoper en ik heb de standaard koeler van amd cpu’s gekozen. Dan kom ik juist iets boven de prijs van jouw samenstelling maar dat is plus windows dus eigenlijk is die van mij goedkoper:) En zijn de volgende websites te vertrouwen om pc onderdelen te kopen: azerty en alternate en moet ik voor deze verzendkosten betalen als ik in België woon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternate.

 

Ik ben daar al jaar en dag klant en kan deze ten zeerste aanraden.

Persoonlijk ga ik altijd persoonlijk naar hun mooie, gestructureerde en aangename winkel in Aartselaar (op de A12) al moet ik er wél een eindje voor rijden! Maar dat is me dat waard!

Waarom? Wel omdat de klant daar écht nog klant is, ze nemen daar zeker en vast de nodige tijd om je gerichte info te geven!

En ook omdat computerspulletjes toch een beetje voorzichtig moeten behandel worden.

Je weet nooit hoe een transporteur/bezorger met jouw dure spullen omgaat.

Ik kies wat ik wens aan te kopen op hun website, noteer dit en vervolgens ga ik de spulletjes die ik wens ter plaatse bestellen, betalen en ophalen.

 

Ze zullen je nooit iets verkopen/aanraden als de gewenste componenten niet met elkaar matchen.

Heb je vragen, géén probleem ze nemen de nodige tijd voor je - het is niet van ...  vlug, vlug iets bestellen, betalen en voor je het weet sta je terug buiten.

 

Klantvriendelijkheid is bij hen een troef!

Een échte aanrader !!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké bedankt 🙏 Maar bij Alternate ben ik niet zeker hoeveel ik nu zou moeten betalen plus verzendkosten. Zie hieronder. Bij azerty heb ik geen vragen hier staat dat ik €10 verzendkosten zou moeten betalen en hieronder staat het totaal plus verzendkosten.

7B7BEFB5-DE39-4607-B046-24F894173244.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.