Ga naar inhoud

Printer koppelen met Telenet-modem


J. Claes

Aanbevolen berichten

OK. Bij mij werkt dat correct?.

 

In het zoekvak, typ in : "troubleshooter".

 

Selecteer "extra probleemoplossers", en dan naar "printers". 

 

Wat ik je er direct bij moet vertellen is dat TWAIN op je pc mogelijks niet geïnstalleerd is, download hier Twain driver for windows 10 64 bit Download (neutechcomputerservices.com)

 

Blijkbaar zijn  er toch problemen met je pc....we vinden dat wel uit.

 

Niet vergeten om bij updates allerhande je pc opnieuw op te starten, ik vergeet dit soms te vermelden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, p38cyq zei:

Wat ik je er direct bij moet vertellen is dat TWAIN op je pc mogelijks niet geïnstalleerd is, download hier Twain driver for windows 10 64 bit Download (neutechcomputerservices.com)

 

NIET uitvoeren aub! Deze software bevat junkware. Sorry voor deze lapsus.....het was gisteren nogal laat.

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je je printer opnieuw configureren als in volgend Youtube filmpje? Is geldig voor de Canon serie "Imagerunner", dus waarschijnlijk ook de jouwe.

Je zal zien dat meerdere voorgaande begrippen terugkeren (SMB, IP, delen van files/folders enz.)

Je kan er ook zien hoe je de bestemmingsfolder van de scan instelt of wijzigt indien die corrupt of verdwenen zou zijn. 

En ter info : dit is een niet eenvoudig op te lossen probleem, zo schrijft een zuid-afrikaan dat hij er zijn "gatvol" van heeft.🙂

Link

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe is de printer zo ingesteld. Maar met deze configuratie zou inderdaad wel eens iets niet meer in orde kunnen zijn. Ik weet niet of ik dit zelf opnieuw klaar krijg. Is het niet beter om meteen een reset te te doen van zowel de pc als de printer en daarna opnieuw deze instellingen? 
Bestaat er een papieren versie van deze configuratie (voor mij beter volgbaar)? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je kan je machine resetten (de pc resetten is niet nodig als je de voorgaande suggesties uitgevoerd hebt, en zeker SMB). Kijk deze alsnog na voor alle zekerheid! (IP adres via de IP scanner, SMB) 

 

De laatst (mij) bekende gebruiksaanwjzing vind je in bijlage.

 

Hoe je printer/scanner te resetten vind je hier My Canon imageRUNNER C1028i Notes | QuantumWarp

 

En dan kan je je machine opnieuw instellen met de gekende parameters. Succes!

 

 

iRC1028_Series_Getting_Started_Guide_NL.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.