Ga naar inhoud

Externe HD


lomar43

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, droske zei:

De map Video's zit ook verkeerdelijk in de root van D. Om te beginnen verplaats de map Video's naar de map Mijn data. Dat doe je simpel door de map Video's te "knippen" en in de map Mijn data te "plakken.

De inhoud van de map Video's is een chaos.

Toon eens de inhoud (mappen) van Mijn Data.

 

Antwoord komt vanavond.

 

In werkelijkheid zit de map Video's rechtstreeks op je DATA partitie D. Knip die map en plak ze in de map Mijn data.

 

Ik vroeg je de inhoud van de map Mijn Data te tonen en NIET de inhoud van de map Video's. Deze laatste heb je eerder ook al getoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, droske zei:

Verdorie toch. Het is toch zo simpel te vinden in de verkenner.

Laat die instructies van ictknechter maar eens voor wat ze zijn. De is het moeilijker maken dan nodig is.👎

 

Oei, Ik begin de moed te verliezen ! (en u uw geduld ?)

Kan je mij op volgende afbeelding aan duiden welke map video's ik moet knippen en waar ik die moet plakken ?

 

1430173935_ScreenShot09-15-21at03_11PM.JPG.138668dc69f09e35cb70c3974710e5a9.JPG

 

groeten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, droske zei:

Verdorie toch. Het is toch zo simpel te vinden in de verkenner.

Laat die instructies van ictknechter maar eens voor wat ze zijn. De is het moeilijker maken dan nodig is.👎

Kijk droske hij vroeg iets waar ik het antwoord van ken dan mag ik daar op antwoorden. Toch?

 

En ja dat vind je gemakkelijk in de verkenner maar niet iedereen vind dat zo snel als u. 

 

En voor de rest laat ik je doen je weet waar je mee bezig bent. Maar als ze iets vragen zal ik hier wel op antwoorden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ictknechter

 

Wel opletten dat je TS niet in verwarring brengt zoals dat nu gebeurd is.

TS kent de verkenner verdomd goed hoor, waar zouden anders de eerder geplaatste screenshot vandaan gekomen zijn.

Het is daarom verstandiger de weg naar een map via de verkenner aan te duiden i.p.v. via ZOEKEN. Zoeken naar bestanden kan wel al eens handig zijn via ZOEKEN.

 

5 uren geleden, ictknechter zei:

Maar als ze iets vragen zal ik hier wel op antwoorden.

 

 

Zolang je daardoor geen verwarring zaait kan het voor mij. En doorkruis a.u.b. mijn stappenplan niet hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lomar43_DATA-D.JPG.f0d6929d8ba72af72277f588f69dcd27.JPG

 

Het is de groen omkaderde map (Video's) die naar de map Mijn data had moeten verplaatst worden (knippen en plakken) maar de map Mijn Data is daar verdwenen hoewel ze er zeker gestaan heeft. Ten bewijze daarvan onderstaande afb eelding van u.

1360047044_lomar43_MijnData.JPG.24a5916d409c08857d625ca5668a02c9.JPG

 

Het is duidelijk dat er buiten mijn adviezen om geprutst wordt. Op die manier komt het nooit goed hé. Wie heeft je de opdracht gegeven om de map Mijn data te verplaatsen?

 

8 uren geleden, lomar43 zei:

Oei, Ik begin de moed te verliezen ! (en u uw geduld ?)

Zolang men tracht mijn adviezen uit te voeren en daarbuiten niet eigenhandig of in opdracht van anderen handelingen gaat uitvoeren waar ik geen weet van heb dan kan ik heel veel geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, droske zei:

 

 

Het is duidelijk dat er buiten mijn adviezen om geprutst wordt. Op die manier komt het nooit goed hé. Wie heeft je de opdracht gegeven om de map Mijn data te verplaatsen?

 

Zolang men tracht mijn adviezen uit te voeren en daarbuiten niet eigenhandig of in opdracht van anderen handelingen gaat uitvoeren waar ik geen weet van heb dan kan ik heel veel geduld hebben.

 

Eerst even voor alle duidelijkheid: er is niet geprutst buiten uw adviezen om en er heeft niemand maar dan ook niemand mij de opdracht gegeven om de map"mijn data" te verplaatsen. Deze map is al geruime tijd niet meer zichtbaar in verkenner.

Het enige wat ik, op advies van ictknechter heb gedaan is met het zoekglas in de taakbalk laten zoeken naar d:\mijn data.

En dit was het resultaat.

259857140_ScreenShot09-15-21at01_34PM.thumb.JPG.80be44a444ecc21b4d695ff1ca5f8397.JPG

Een verwijzing naar 2 wat een bestandsmap is onder Data D ( zie 3 ) en exact dezelfde inhoud heeft als de systeemmap  4

Dus met uw groen omkaderde map weet ik niet wat te doen aangezien ik d\mijn data niet kan vinden.

 

video1.JPG.832b4ada34a1ae1a8f384a930e9f5e1c.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.