Ga naar inhoud

Cookies,Firefox en Google


WillyV

Aanbevolen berichten

Waar Droske op aanstuurde met zijn vragen over Firefox weet ik niet (hij kan dit best beantwoorden),

maar wat ik in jouw geval zou doen:

 

a. eerst met Hekasoft een backup maken (is freeware en er is een portableversie van ook)

b. FF dan zo volledig mogelijk verwijderen

c. FF terug installeren - kijken of het nu beter gaat  (< éérst doen, vooraleer d uit te voeren)

d. en eventueel de gemaakte backup terugplaatsen

 

Waarom zeker eerst C doen?  Dan zit je met een zuivere installatie. Moest het euvel te wijten zijn aan eigen instellingen,

dan ga je het daar na (na het uitvoeren van d) terug hebben - maar dan weten we stilaan in welke richting we moeten verder zoeken.

(het zou me niet verwonderen dat je het dan idd terug hebt en dat we je eigen instellingen ivm het behouden van cookies enz.. eens moeten gaan nakijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Leono zei:

Hoe zet je zo'n back-up weer terug in de browser? (Als ik even mag).

(je mag even :)  - hoef je niet te vragen, daarom is het een forum toch?)

 

Lees even dit, dan wordt al een en ander duidelijk:  https://www.pc-helpforum.be/topic/76173-mozilla-thunderbird/?do=findComment&comment=593389

 

@ictknechter

Uninstallen van FF is niet zo echt drastisch toch? Het is (ongeveer) hetzelfde als een (her)installatie van Windows, alleen veel sneller gebeurd.

en met zo'n backup heeft hij ook op een hap en een snap zijn oude FF terug.  (met of zonder het euvel :) )

 

En voor de andere dingen spreek ik je niet tegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Passer zei:

Waar Droske op aanstuurde met zijn vragen over Firefox weet ik niet (hij kan dit best beantwoorden),

 

Welke vragen heb ik gesteld? Ik heb enkel verwezen naar het topic van Captain Kirk om jullie hiervan op de hoogte te stellen. Misschien was die info hier wel nuttig.

De vragen die Willy V aan mij gesteld heeft heb ik niet beantwoord omdat ik het in deze niet verstandig vind om de fout te maken die men op SeniorenNet gemaakt heeft. Daar zijn meerdere helpers door elkaar adviezen beginnen geven en dat heeft het zoeken naar een oplossing alleen maar bemoeilijkt. Maak maar eens gebruik van de link die Calvus gegeven heeft en neem het maar eens grondig door. Een kat vindt daar haar jongen niet meer terug.

Overigens Passer, ik had gehoopt dat jij die vragen wel zou kunnen beantwoorden, daar heb ik je voldoende tijd voor gelaten, wetende dat je dat graag doet. De antwoorden zijn trouwens niet zo moeilijk.

 

@Leono

 

Om het hier zo overzichtelijk mogelijk te houden raad ik je aan een eigen topic te starten met je vraag. Passer kent dat programma wellicht door en door en zal je met plezier verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Passer zei:

Uninstallen van FF is niet zo echt drastisch toch? Het is (ongeveer) hetzelfde als een (her)installatie van Windows, alleen veel sneller gebeurd.

en met zo'n backup heeft hij ook op een hap en een snap zijn oude FF terug.  (met of zonder het euvel :) )

@Passer

Ik spreek je ook zeker niet tegen je kent hier heel veel van en dat FF herinstalleren een goed idee is weet ik.

Alleen die backup terugzetten betwijfel ik.

Ik denk dat je de fout dan waarschijnlijk mee terug zet net zoals jij aangaf.

En dan heeft die niet zo heel drastische oplossing geen nut. Natuurlijk kan je het altijd proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ictknechter zei:

Ik denk dat je de fout dan waarschijnlijk mee terug zet net zoals jij aangaf.

daarom zei ik ook al

3 uren geleden, Passer zei:

(het zou me niet verwonderen dat je het dan idd terug hebt en dat enz.

 

maar (in tegenstelling tot het terugzetten van een systeembackup, is dit allemaal op een 5/10 minuten gedaan en kunnen we een brakke FF uitsluiten en in andere richtingen gaan denken.

(maar goed: blijf ook maar meedenken hé? met twee zijn we sterker dan alleen :) )

 

enne: "Ik spreek je ook zeker niet tegen" - die indruk had ik ook niet hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.