Ga naar inhoud

Cookies,Firefox en Google


WillyV

Aanbevolen berichten

Nadat TS sinds 24 aug 2021 om 14.49 uur niets meer liet weten op SenNet, plaatste TS op 03 sep 2021 om 14.23 uur dit (klikje)

 

Vervolgens komt TS naar PCH en laat dit weten --> echter op 04 sep 2021 om 15.38 (dus nadat TS het eerst op SenNet had gemeld ???):

20 uren geleden, WillyV zei:

Beste leden,

Ik heb FF zo ingesteld als door jullie aangeraden : zie bijlagen.

- Ik moet niet meer steeds opnieuw inloggen,dus O.K.

- De vragen naar toelating/aanpassen Cookies is er nog steeds.

- De pop-ups zijn er nog steeds.

 

P.S.:

Na de aanpassing van de beveiliging van FF zijn sommige pictogrammen op het Bureaublad veranderd .Hoe is dit op te lossen?

 

mvg,

WillyV

 

 

 

Beveiliging 1.JPG

Beveiliging 2.JPG

Pictogram 3.JPG

 

TS blijft volhouden en blijft nog steeds op twee paarden wedden !

 

Temeer omdat TS nu ook op beide computerfora/forums hulp blijft zoeken en maar dan nu voor zijn veranderde pictogrammen op zijn bureaublad.

SenNet = zelfde link hierboven vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gans de problematiek werd ook reeds op Seniorennet behandeld.

Omdat daar de vraag eerder werd gesteld dan op PCH, sluiten wij het topic hier af.

 

Lees ook de forumregels

 

Op 6/7/2006 om 00:00, karel zei:

- Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stelle

@WillyV

Als je toch wil verder gaan jier op PCH, laat dan het topic op seniorennet afsluiten en stuur mijn een berichtje.

Dan zal ik je topic heropenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.