Ga naar inhoud

Cookies,Firefox en Google


WillyV

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik werk met Windows 7 en met Firefox als browser.Normaal is Google ingesteld als startpagina.Een aantal dagen geleden is er plots iets veranderd,zonder dat ik iets gedaan heb.

- Wanneer ik Firefox open,verschijnt er steeds een pagina die toestemming vraagt voor de cookies,alvorens ik kan openen.Dat was voorheen nog nooit gebeurd : ik kreeg direct toegang tot Google.

- Bij elke opening van een website ( bvb. mijn bankinstelling,mijn mutualiteit,enz. )wordt er direct naar de toelating voor cookies gevraagd,alvorens ik kan aanmelden.

- Ik ben ook aangesloten bij SeniorenNet.Voorheen,als in ingelogd had,bleef ik altijd ingelogd zolang ik wou.Nu moet ik telkenmale opnieuw inloggen.

- Ik krijg ook altijd pop-ups over van alles en nog wat tijdens het surfen.Voorheen had ik daar nooit last van.

- Ik werk ook met Norton Internet Security als beveiliger en die geeft nooit een fout aan;

Is er soms iemand die mij daar kan bij helpen?

 

Met vriendelijke groeten,

WillyV

Link naar reactie
Delen op andere sites

FF = Firefox - heb je daar iets aan gewijzigd de laatste tijd?

 

en o ja: houdt iets je tegen om naar de 10 over te schakelen?

 

WillyV,

op seniorennet is men ook stevig bezig geweest om je probleem op te lossen (Calvus: dank je voor de info) en ook ik denk dat het te maken heeft

met cookies die verwijderd geweest zijn - maar tot daar.

Voor we verder gaan: met twee docters aan één patiënt werken is niet aangeraden. Waar wil jij met je probleem verder gaan: hier of op seniorennet ?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

passer en droske,

 

Bedankt voor jullie interesse met mijn probleem.Ik heb wel iets gewijzigd in FF op aanraden van de leden van SeniorenNet.Wat het juist is weet ik niet meer van buiten;met al die herrie liep alles in het honderd.Misschien kunnen jullie me daar verder mee helpen.

Binnekort  zal ik de PC toch moeten binnendoen voor aanpassingen ( wordt trager en trager - reinigen - Windows 10 installeren - SSD harde schijf installeren - misschien geheugen bijplaatsen ).

Ik heb ook éénmaal  Instellingen -> Algemeen -> Vorige sessie herstellen uitgevoerd . FF sloeg tilt : ik was plots mijn bladwijzer met mijn Favorieten kwijt en het duurde een tijdje vooraleer ik het gevonden had.

Natuurlijk wil ik met jullie samenwerken,waarvoor dank.SeniorenNet kan mij blijkbaar niet verder helpen.Ik ben daar al zolang op geabonneerd en kan ze zo maar niet negeren,hé.Het is trouwens een lid van SeniorenNet die mij naar jullie verwezen heeft,kwestie van accuratere werking.

 

droske :

Ik werk met Firefox 91.0.2 ( 64 bits ).Er zijn regelmatig automatisch updates,Ik dacht dat alles dan wel O.K. zou zijn.En toch blijven de moeilijkheden bestaan :

- bij elke oproep van een site wordt er telkens gevraagd om de cookies te aanvaarden of aan te passen.

- ik moet ook telkens opnieuw inloggen bij het openen van een forum bvb.

- en er verschijnen steeds pop-ups aan de rechterzijde tijdens het surfen.

Wat bedoel je met nieuwe versie van FF?Zitten er soms fouten in mijn versie?

 

Algemene vraag : hoe moet ik te werk gaan om een bijlage in mijn reacties te zetten?

 

mvg,

WillyV

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.