Ga naar inhoud

Cookies,Firefox en Google


WillyV

Aanbevolen berichten

Beste ictknechter,

Ik heb gedaan wat je voorstelde en inderdaad,nu moet ik niet steeds opnieuw inloggen op jullie Forum.Ik moet nog checken of dit ook het geval is voor andere items.

 

Beste Leono,

Ik heb jouw idee ook toegepast en de Cookies uitgevinkt.Nu nog even afwachten of alles terug normaal wordt.

 

Dank jullie beiden.

mvg,

WillyV

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

Ik heb FF zo ingesteld als door jullie aangeraden : zie bijlagen.

- Ik moet niet meer steeds opnieuw inloggen,dus O.K.

- De vragen naar toelating/aanpassen Cookies is er nog steeds.

- De pop-ups zijn er nog steeds.

 

P.S.:

Na de aanpassing van de beveiliging van FF zijn sommige pictogrammen op het Bureaublad veranderd .Hoe is dit op te lossen?

 

mvg,

WillyV

 

 

 

Beveiliging 1.JPG

Beveiliging 2.JPG

Pictogram 3.JPG

Pictogram.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, WillyV zei:

ictknechter,

Dit zijn de pictogrammen die plots van uitzicht veranderden: alle anderen bleven ongewijzigd.

De manier van leono is heel goed dus dat laat ik hem ook uitleggen.

1 uur terug, ictknechter zei:

Je moet je cookies en browser gegevens nog wissen zie ik. En dan krijg je 1 keer de vraag van cookies maar de volgende keer niet meer normaal.

Als je dit uitvoert zijn de andere problemen normaal weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo WillyV,

Eerst moet de Bladwijzerwerkbalk zichtbaar zijn in Firefox.

Daarvoor klik je op het Bladwijzersymbool. (Zie afbeelding na dit bericht).

Als je nog geen bladwijzers hebt, vind je dit symbool via 3-streepjes Menu>Aanpassen en dan zit het ergens in het grote veld met symbolen. Sleep het Bladwijzersymbool naar een handige plaats. Bijvoorbeeld tussen de twee zoekvelden, als je die hebt.

Klik nu op het Bladwijzersymbool en schakel de Bladwijzerwerkbalk in.

Open een graag bezochte webpagina zoals PC Web Plus Forumoverzicht.

Dan klik je op het sterretje helemaal rechts in de Adresbalk. Dit sterretje wordt blauw en nodigt je uit om een naam te geven aan je nieuwe bladwijzer.

Als je heel veel bladwijzers hebt en je hebt deze geordend in mappen, dan kun je zo ook de gewenste locatie (=map) kiezen.

Ziehier hoe het Bladwijzersymbool er uitziet. Direct links naast het Bladwijzersymbool zie je het genoemde sterretje in de Adresbalk.

 

Bladwijzers.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.