Ga naar inhoud

w 10 klok 1 uur achter


lijn31

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, lijn31 zei:

Nee dat heb ik nog nooit gekregen een melding om op f 1 te klikken

Dan zal je batterij van je mobo wellicht toch nog goed zijn - anders had je die melding normaal al wel eens gekregen (op zeker ogenblik krijg je die dan bij elke boot.

 

En als de klok bij Zorrin juist bleef, zou je zeggen dat het 'een uur te laat staan' aan Windows lag - alleen: je Windowsinstellingen waren goed (vertelde je zondag) ...

Gisteren vertelde je dat je Biosklok een uur achter stond en dus je Windows leek dan gewoon de (foute) Biostijdinstelling over te nemen terwijl hij zelf normaal moet synchroniseren ...

Je Biosklok stond een uur achter terwijl Zorrin de juiste tijd aan gaf.

wel raar allemaal...

 

maar goed: blijkbaar is het euvel opgelost (hopen we)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Startpage, Google, Duckduckgo, zijn zoekmachines: je kan er sites mee gaan zoeken (hier vind je er een heleboel: https://kinsta.com/nl/blog/alternatieve-zoekmachines/

 

Firefox, Chrome, Edge, de oude (achterhaalde) Internet Explorer en... : dat zijn browsers  (in een browser kan je natuurlijk een zoekmachine gaan openen/gebruiken)

 

Je wil dus een browser (Firefox) vergelijken met een zoek machine (Startpage) - da's dus wat fout

 

Ik surf dus met Firefox en gebruik Startpage als zoekmachine.  :)  - ik vermoed dat je beide ook wel kan gebruiken in Zorrin, maar zelf gebruik ik geen Linux.

(anderen die het zeker weten?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.