Ga naar inhoud

Windows 11 foutmelding 0xc0000142


james48

Aanbevolen berichten

Beste medewerkers, ik werk met Windows 11, als ik de computer uitschakel zie ik heel kort een Windows 11 waarschuwing staan, namelijk

RouterApplication.exe application Error

The application was unable to start correctly (0xc0000142)

Click OK to close the application.

Ik stuur wat afbeeldingen mee.

Ik ga niet zomaar op eigen houtje files downloaden en installeren, hopelijk kunt U mij advies geven om het probleem op te lossen, alstublieft?

 

Foutmelding 0xc0000142.png

Windows Features 24-12-2021.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel waarschijnlijk een virus

 

Download de http://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft denkt aan een virus. Het is altijd een goed idee om je computer na te laten kijken door de malware experts. En dan begin je inderdaad met logjes plaatsen van FRST (Farbar Recovery Scan Tool).

 

Maar eerst zou je nog iets anders kunnen doen. Je hoeft er niets voor te downloaden.