Ga naar inhoud

Firefox: hoe installeer ik deze add-on: vasco_ccid_flt_2.1.0.1_tcm42-47647


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

denk het wel, maandelijkse scan/controle, ook via Norton , is al een heel lang aanslepend probleem, ik krijg zo het vermoeden dat het iets zou te maken hebben met de usb connectie. Kaartlezer werd al vervangen, evenals het snoer. Sons vind de pc gewoon de connectie niet wanneer ik de kaartlezer aansluit, andere keren vraagt het programma om het opnieuw te installeren, meestal zonder resultaat of als het lukt dan maar voor een enkele keer. Heb nu al een paar maand een nieuwe pc, hetzelfde euvel doet zich ook weer voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm... nieuwe kaartlezer, nieuw snoer, nieuwe pc...  àlles is dus al eens vervangen en toch lukt het nog niet.

Dan vermoed ik dat het ook niet aan je usb-connectie zal liggen (of dit moest via wifi gebeuren)...

 

Er zullen nog wel mensen je vraag lezen - 'k hoop dat er iemand andere en betere ideeën heeft dan ik...  :)  (= meteen een oproep)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.